ALPS onderdelen, waar bestellen?

SpaceAgent202

Sinds 2001
Waar in de buurt, of anders uit de buurt kan ik het beste ALPS onderdelen bestellen middels het ALPS productnummer?

Ik zoek wat druk- en draaiknoppen van dit merk.

met dank voor de link :) maar de onderdeeltjes die ik zoek staan er niet bij. andere leveranciers die álles kunnen leveren van ALPS?

ik zoek EC12 type encoders, en SKHH type drukknopjes

Origineel geplaatst door Roel
met dank voor de link :) maar de onderdeeltjes die ik zoek staan er niet bij. andere leveranciers die álles kunnen leveren van ALPS?

ik zoek EC12 type encoders, en SKHH type drukknopjes

Hebben ze niet alles, dan is het lastig als zelfs farnell het niet heeft, mischien ff bellen, kunnen ze het bestellen bij Alps?

En waar je dan ook rekening mee moet houden dat Farnell een minium bestelling wil van 50 euries.

thanks voor het alta-vista-en :)

mouser had ik ook al gevonden, die kunnen vlg mij niet alle encodertypes die ik zoek leveren volgens de catalog. wel de drukknopjes en 1 type encoder.

en die ander die zal het wel direct van ALPS laten komen :) "Please note that there is a 1,200 piece minimum order requirement on all ALPS products."

het liefst bestel ik alles in één keer maar het gaat maar om 100 componenten bij elkaar...

edit: edit

Re: ALPS onderdelen, waar bestellen?

Origineel geplaatst door Roel
Waar in de buurt, of anders uit de buurt kan ik het beste ALPS onderdelen bestellen middels het ALPS productnummer?

Ik zoek wat druk- en draaiknoppen van dit merk.

de kans is heel groot dat je je onderdelen per 1000 of meer moet bestellen,..........

Roel,

ik heb eeb tijd geleden ook alle onderdelen voor m'n zelfbouw P3 sequencer besteld bij farnell-in-one in Belgie. was geen enkel probleem en ging vlot. ook perfect verpakt, heel prof allemaal.

sommige onderdelen moest ik wel in vijfvoud of 10-voud bestellen, maar ja, dat moet je erbij nemen.

succes

Zo, ik schrik me even lam zeg. Ik wilde knoppen bestellen voor mijn Q (antwoord tav Kwokkie = ja :))(sorry vergeten), kortom 65 encoders en 50 drukknopjes. Total 500 euro!??!?!?! :confused:

Zijn die encoders echt werkelijk 7 euro per stuk?? Als ik de meest lijkende ALPS encoder uit de mouser.com catalogus haal dan kom ik op ca. 1,50 euro per knop. Is er wellicht iemand die weet of er voor synths nóg betere/speciaal type/watdanook voor encoders worden gebruikt? Waarin zit de prijs is eigenlijk mijn vraag.

Is het verstandig om hierin te investeren?

Je hebt vast deze site al gezien. Heb je stadler-electro al eens geprobeerd voor een prijsopgave?

nou die site heb ik nog niet gezien, tenmisnte de site wel maar betreffende bladzijde nog niet :) stadtler electro reageert echter niet, en bij een servicecentrum elders kreeg ik 500 euro kosten aan mijn broek,,, dus ik ben nu aan het uitzoeken of eea echt zo duur is of niet, in aanschaf dus. probeer stadler nog wel een keer

Laatst gewijzigd:
d&r

d&r

ff googlen want in weesp geloofk zitde dr service group
en die heeft alps [of weet waar je ze kan krygen ]
sc6

Back