Beste midi klavier tot 700 Euro!?

Djones

Stamgast
Ik heb besloten waarschijnlijk, toch een midi keyboard te kopen om hiermee Synthogy Ivory aan te sturen.
Echter welke moet ik kiezen?

M Audio Keystation Pro 88
Studiologic SL 880 pro
Fatar VMK188 88
CME UF 8

Of de Yamah P70.

Welk zal het meest natuurlijk aanvoelen?

, Er lopen hier al verscheidene draadjes over!

soit, ik zou voor de CME gaan (en heb ik ook gedaan) als toetsen je enigste prioriteit zijn.

bij MUsicstore

bij MUsicstore

hebben ze nu een hele mooie oberheim in de aanbieding voor €499!
Enorm veel mogelijkheden

De P70 heeft een graded hammer klavier.
Zal dit niet beter zijn dan de andere opties?

Deze ga je misschien niet geloven, maar kijk 's naar de Casio CDP100. Voelde errug lekker aan bij Dijk muziek in Amsterdam. Lijkt ergens tussen de Motif8 en een echte vleugel te zitten.

Piano geluid is niet geweldig, speakertjes doen natuurlijk weinig, maar hé, het ding heeft midi uit.

€435

Heb zelf sinds een paar dagen de M-Audio Prokeys 88 in huis.
Topding. Gewogen toetsen, USB en Midi en verassend goeie pianosounds aan boord. Dit voor een prijs van €660 bij Kick Music in Hilversum!

Ik ben er blij mee :)

Origineel geplaatst door rvooh
hoe bedoel je?

Hij is in de war met een Access Virus 8o) 8D

Origineel geplaatst door JimmySX
Heb zelf sinds een paar dagen de M-Audio Prokeys 88 in huis.
Topding. Gewogen toetsen, USB en Midi en verassend goeie pianosounds aan boord. Dit voor een prijs van €660 bij Kick Music in Hilversum!

Ik ben er blij mee :)

de m-audio's hebben echt overal goeie commentaren

iemand hier ervaring met de prokeys 88SX?

mij lijkt dat ze in hun laatste lijn, onderandere axiom en dus ook de prokeys echt meer aan de keys gewerkt hebben (sinds er wat klachten waren over springende toetsen enzo)

Wat heb je uiteindelijk gekocht?

Hoor dat de Casio's idd bijzonder goed spelen...

Reviews over CME en M-audio brengen me enorm in de war (heel uiteenlopend), maar er zitten toch meer slechte dan goede comments bij...

Back