quasimidi revolution 309

teamdj

Nieuwkomer
er is een software fout met dat ding en is er nog iets dat je dan kan herstellen of ergens een bedrijf die dat ding op nieuw kan programeren of zo iets.

al vast bedankt.

teamdj

ik zal et effe uit leggen.
de quasie heeft last van een software probleem of so want als ie in et begin effe aan staat dan gaat het display echt raar doen zo raar dat je niks meer kan instellen of so.
en als je op play drukt dan gaat ie telkens op een andere nummer en het is zelfs zo dat als dat als je aan de bas draait of so of je bent lekker bezig met een nummer dat ie dan in eens jouw nummer er uit gooit.
dus het is best irri en is de hoop dat er iemand weet waar ik hem op nieuw kan progromeren bij een bedrijf of so en dat ding word ook niet meer ge maakt

Als het een software fout is, dan zou het mogelijk een kwestie zijn van de eprom omwisselen. Bij sommige expansions werd een nieuwe eprom update meegeleverd. Wellicht is daar wat mee te doen. Ik heb nog een oude versie ergens liggen, maar ik heb zo gauw geen flauw idee waar :( Op ebay worden die uitbreidingen regelmatig aangeboden.. die eproms trouwens ook ;-)

quasimidi revolution 309

Mijn quasimidi revolution 309 heeft geen expension ingebouwd!!!
Hij is helemaal kaal!!! Ik kan ook niets in de manual vinden over resetten!!!
Ik ben wanhopig!!! Wat hij doet is als ik bij de snare aan de knoppen draai krijg ik daar ineens een
ander geluidje, of word de kick beinvloed.
en in het display zie ik aan aantal functies snel doorlopen!! echt heel weird!!!
Nou dat is het zo een beetje!!!

Re: quasimidi revolution 309

Origineel geplaatst door teamdj
Mijn quasimidi revolution 309 heeft geen expension ingebouwd!!!
Hij is helemaal kaal!!! Ik kan ook niets in de manual vinden over resetten!!!
I

bij opstarten:
write knop ingedrukt houden en dan ok geven bij restore all data..mischien helpt dat,wel eerst je eigen patterns opslaan..

Back