Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door divi
nee hoor, is een tape echo. hier is een super site met info over vintage dynacord stuff, wel in t duits: http://www.el-me-se.de/dynacord.html
Origineel geplaatst door R-ond
die van dob znn advert lijkt wel heel erg op deze is net niet maar ikvindt 175.- net ietsje te veekl ...jij..?
alhoewel asjt vreglijkt met bv een stage echo / roland echo ,..is t cheap
deze pic heeft een vreind van me en is idd gebouwd as un tank ,..zwaar 15 kilo ofso ....
om de delay gekte nog maars aante zwengelen
![]()
![]()
Origineel geplaatst door dob
Voor eentje in goede staat... en reserve tapes... denk ik wel z'n geld waard hoor.
Gebouwd als tanks. Klinkt vele male beter dan Bucket Brigade delays... veel instelmogelijkheden.. koop liever 1 van deze dan 2 van die Melos etc. BB delays, of 'n Yamaha e-1005 of e-1010... dat laatste is het allemaal net-niet, vind ik. Zo'n Dynachord is dan wel geen Roland echo, maar heeft het OOK.
(is maar een mening)
Origineel geplaatst door Hooihuis
R-ond dacht ik start gewoon een stuk of wat delay threadjes![]()
Ik ben zelf ook wel gek op die apparaatjes hoor; ik kick er nog net niet op als mijn trein delayed is zeg maar. Ik zal binnenkort ook eens een paar foto's posten van mijn arsenaal.
hehe]Origineel geplaatst door Hooihuis
Echt hele bijzondere delays heb ik niet, maar ik ben niettemin wel blij met wat ik heb staan.
Ben een beetje lui vandaag dus heb nog even geen foto's; volgen nog wel. Echt spectaculaire machientjes zijn het natuurlijk toch niet om zien.
ad 80 ken ik niet ben benieuwd naar pic-s
Origineel geplaatst door mono-poly
Ik heb gisteren een bakje kibbeling op de markt gegeten.
![]()
![]()
Origineel geplaatst door FrankH
Een foto met toegepast delay effect?

Origineel geplaatst door R-ond
niet soo negatief ,..ad 80 ken ik niet ben benieuwd naar pic-s
en sounds
![]()
Ik heb hem dan ook maar "klem" gezet in een hoekje dat nog vrij was en het past prima.
)Origineel geplaatst door Hanz
Ah, en dan de TC m300 tape delay eronder... het geheime wapen voor die 'vintage' delay-sound...
(Moet je natuurlijk wel het effect balance knopje niet helemaal naar rechts draaien... of heb je dat gedaan om ons te misleiden?)