Transient Designer

OJS

..............
Ik kwam laatste deze tegen (ik geloof zelfs dat Darius er een te koop heeft gezet op het forum). Mooi apparaat, maar is er eigenlijk een softsynth die dezelfde truc kan? Attack en Release tweaken moet toch ook software matig mogelijk zijn. Ik ken lang niet alle fx-plugins. Wie kent een plugin die ongeveer hetzelfde doet?

Origineel geplaatst door Backdrop
Deze is gratis:

Digitalfishphones Dominion

Tja...is dat echt te vergelijken met een Transient Designer ? Dacht het niet eigenlijk...ik gebruik die Dominion al wat jaartjes,maar dat is gewoon een compressor met wat extraatjes...

En aan de demo's van de TD te horen komt Dominion nog niet eens in de buurt...

Anyway...het enige wat mij tegenhoudt om een TD te bestellen is het feit dat ik veel gelezen heb over extra ruis die een TD meeproduceerd....heeft iemand ervaring met deze bak die er wat meer over kan vertellen ?

En OJS : Music Store Köln had de TD's laatst in de aanbieding...rond de 350 euro voor de dubbele versie...

Ja, op zich waren die plugins wel OK, maar dan zou je toch denken dat er ook als VST iets soortgelijks te krijgen moet zijn. Weet iemand toevallig of er op de UAD-kaart een tool zit waar je iets soortgelijks mee kan doen?

De UAD niet, de powercore wel.
Ik had op de powercore de sony oxford transient modulator. Doet vrijwel hetzelfde als een transient designer alleen heb je wat meer controlemogelijkheden bij de sony. Velen vinden de sony plugin beter als de TD, waaronder ik ook. Zeker een aanrader.

Back