Origineel geplaatst door geschirrspüler
@rvooh: leuke set
een paar lijnen die ik min of meer (je gebruikt ze elke keer wel weer wat anders) herken uit een andere set die ik van je heb staan, ook een deel compleet nieuw voor me
jup, het voordeel van geen enkel nummer af te werken: de acid blijft evolueren!
idd, een paar nieuwe nummers tussen waar eigenlijk speciaal voor deze liveset wat "verder" aan gewerkt is.
wat me bij jou altijd opvalt is dat je bij wijlen een erg melodische stijl van pogrammeren hebt... absoluut geen typische acidlijnen, maar wel lekker trippy
je bent niet de eerst die dat zegt!
eigenlijk probeer ik niet echt acid te maken, gewoon me eigen ding en toevallig ben ik redelijk trippy geworden de laatste jaren
ik hou ontzettend van de klank van een echte 303.
als ik dan toch kritiek moet geven zou ik zeggen dat ik deze opname over het algemeen iets minder vind klinken dan die andere die ik had, maar waarschijnlijk klonk het in de zaal zelf wel goed 
jep, geen soundcheck gedaan en onbemande pa..
toen alles begon te knallen in de zaal heb ik maar vlug me master naar beneden gedraait.. met alle gevolgen vandien.
heb vlug wat compressie over dat beginstuk gesmeten achteraf, anders was het niet om aan te horen.
ook wat brakke kabels gebruikt, vandaar het gekraak afentoe. eerste 10 minuten zelfs kabels zitten wisselen toen ik al bezig was.
overigens, deze live komt nu van minidisc, die van vorig jaar kwam van cassette.. acid klinkt altijd beter op cassette
als ik me het goed herinner had je er op die opname van zedelgem vorig jaar nog een 727 bij of dergelijk
edit: samples van een 727 dan misschien
jep, das waar.. maar behalve de fluitjes vond ik de 727 niet veel toevoegen.. enkel het laatste nummer dat ik speelde had hem eigenlijk nodig.
overigens ben ik blij dat ik de 727 niet meehad, want de tafel was helemaal niet groot genoeg!