Dit wil jullie niet onthouden!!!

BoonDock

Stamgast
Net besteld bij Editorskeys. com:

Een stickerset om van je normale toetsenbord een Cubase Controller te maken!!!

Super handig!!!

Ook voor andere software pakketten hebben ze stickers!

Een aanrader!

Zie www.editorskeys.com

Succes met bestellen.....
:D :D :okdan: :halleluja

Weet ik niet...
Dacht van wel, kon hier op SF niets vinden in ieder geval.

Ach what the heck, er is altijd nog wel iemand die er wel iets aan heeft.....

Ik ben benieuwd hoe het met die russische keyboard gaat. Waar alle key gemaakt waren van toetsen met ledjes er inw aardoor je elk gewnest plaatje/achtergond kon toevoegen. Zou rond deze tijd klaar zijn geloof ik.

Deze stickers vind ik naar mijn mening iets te lelijk, zijn er nog andere fabrikanten?

k deed t altijd met n merkstift..,meest voorkomende shortcuts erbij skrabbelen
vooral ook omdat k elk jaar mnimaal n toetsenbord vern#@k door bier of as is dat wat economischer

Ik had ze ook besteld, echt een aanrader! Ik maak nu veel meer gebruik van shortcuts! Het duurt een paar dagen voor je bestelling binnen is, maar je krijgt een complete set met duidelijke instructies, slijtvaste stickers (met plak-sjabloon) en zelfs een doekje om je toetsen eerst te reinigen.

Origineel geplaatst door ttdom
k deed t altijd met n merkstift..,meest voorkomende shortcuts erbij skrabbelen
vooral ook omdat k elk jaar mnimaal n toetsenbord vern#@k door bier of as is dat wat economischer

ik ga van jou geen gear kopen denk ik :D

Origineel geplaatst door m.u.f.f

Deze stickers vind ik naar mijn mening iets te lelijk, zijn er nog andere fabrikanten?

Het valt op zich best mee hoor, het heeft mijn witte Apple toetsenbordje mooi opgefleurt. En de stickers zijn van goede kwaliteit.

Het is trouwens een mooi alternatief voor die toetsenborden die je bij Feedback koopt met die gekleurde toetsen. daar betaal je je scheel aan.

Mja, op zich wel handig voor Cubase... maar ik ben bang dat ik door de war ga raken als ik in Reason 3 bezig ben :D ...

:eureka: Gewoon 2 toetsenborden kopen!! En dan wisselen bij de verschillende programma's...

Origineel geplaatst door m.u.f.f

Is dit een mode show of zo, ze zijn toch duidelijk :confused:

Ik heb ze nu al een jaartje of zo.
Heeft mij inderdaad aangezet om meer de shortcut keys te gaan gebruiken.

iemand die de stickerset voor logic gebruikt ? en wat vind hij of zij ervan ? dank!

Back