Wie roken er hier allemaal???

Wie roken er hier allemaal???

• Jah ik rook, DUS??

Stemmen: 26 28,0%
  • Nee hou die dingen bij me weg (maar stiekem rook ik toch)

Stemmen: 6 6,5%
  • Nee het is ongezond doe mij er nog maar 1

Stemmen: 13 14,0%
  • Huh wat zijn dat cigaretten???

Stemmen: 48 51,6%

• Totaal aantal stemmers
    93
  • Enquete gesloten .

TouchTone

oe! knopjes
simpele rede voor deze enquete... niet voor het anti rokers gebeuren of wekomen er zamen wel uit shit... maar meer om te zien wie er rookt om dat ze dan geen vocoder hoeven aan te schaffen ;)

Vanaf m'n geboorte ken ik alleen het woord horeca. Aangezien ik in die omgeving ben opgegroeid, hoef ik echt geen peuk te hebben. Heb er overigens geen enkel bezwaar tegen als iemand naast me een sigaret opsteekt. Er is maar één maar: in de auto's mag niet gerookt worden. Krijg je van die vies oud uitziende bekleding van, bah...

Dat geld wat ik bespaar aan roken, zou ik wel twee vocoders per jaar van kunnen kopen ;)

..ja ik dus soms wel..

Ook als ik surf of computer en dat is volgens mij niet best voor een PC...

In mn 'studio' rook ik sowieso niet!!!..

Wat moet ik hier nu op stemmen?

Ik ben vandaag al 19 dagen gestopt :D
Ik kan het iedereen die rookt aan raden.
[/wijzende vingertje] Roken is slecht [/wijzende vingertje]
lol

Een beetje flauw dat je alleen kunt kiezen tussen kettingroker zijn of randdebiel omdat je er nog nooit van gehoord zou hebben. Uit wanhoop stemmen de niet-rokers dus massaal voor de laatste optie, ben ik bang. (I did...)

5 jaar geleden gestopt.

Ik had het in de trein naar lowlands met 'n (rokende) vriend van me over. Toen bleek dat we het er precies 'n jaar daarvoor in dezelfde trein hetzelfde gesprek hadden gehad. Alleen die tweede keer had ik net 'n Nord Rack 3 gekocht, volgens een snelle berekening voor even veel geld als wat die vriend in de afgelopen 12 maanden had opgerookt.

Ik heb al een stem als Barry White dus8D... ik hoef niet te roken:L

Nee, Ik rook uitsluitend nog tijdens mijn crematie.
Hoop dit helpt,

ISPdeRuiter,
Amsterdam

Nee, ik rook uitsluitend nog tijdens mijn crematie.

Hoop dit helpt,

ISPdeRuiter,
Amsterdam

hoop dit helpt ook. vergeet extra enter. woorden is volgorde moeilijk en zinnig.

ik ben 7 maanden gestopt, maar toen ik ben gaan studeren ben ik weer begonnen zonder het te merken. misschien een vrolijke noot voor degenen die net gestopt zijn? ;)

CyanCircle,
Delft

hoop dit helpt ook. vergeet extra enter. woorden moeilijk is volgorde en zinnig.

ik ben ook 7 maanden gestopt, maar ik ben weer zonder het te merken weer begonnen toen ik weer ben gaan studeren. misschien een vrolijk vooruitzicht voor degenen die net gestopt zijn? ;)

CyanCircle,
Delft

Ik rook WIET al vanaf me 15 volgens mij heb tussen me 16de en 18de ff gerookt maar vond dat eigenlijk een nutteloos gebeuren. Waarom dan, nou van een peuk is alleen de eerste en die naar het eten lekker en dat is dan maar 3 à 4 min. en met een blow is dat 3 à 4 uur, en dat maakt voor mij het verschil. En met een blow slaap je veel beter.

Back