handheld keyboards

Status
Please reply by conversation.

freekymixer

Stamgast
WIE O WIE

weet types van synths die je in je hand moet houden op het podium ?

Ik weet dat SH 101 en Poly 800 dat kunnen ...

maar zijn er nog ? Liefst hebben ze midi aan boord ...
Korg ofzo moet er ook zo een hebben ...

de klankjes maken niet zo héél veel uit ..; alleen moeten ze er superkitch uitzien ...

Wie kan helpen ?

Of heeft zelf zo een walgelijk ding te koop of weet types van deze monstertjes of weet een URL over deze gedrochten ?

Hartelijk dankje !

:halleluja

neem dan zo een die alleen midi controller is....Yamaha AX7 dacht ik uit t blote koppie...zal wel weer niet kloppen

is dit kitscherig genoeg? :)
axis1.jpg

Origineel geplaatst door Digimod
Korg rk100

whoohaa !!
VET ! VET ! VET !

Hebben !!

Kan ik er toch ook 8) uitzien op het podium !

equate

Roland AX1

Roland AX1

Er staat er een op marktplaats.nl onder Muziekinstrumenten/Roland voor E 275, als ik mij niet vergis is dat zo'n redelijke recente rode met een handig knijpertje voor de pitchbend, en destijds had Peter Verspuy in Rotterdam een hele berg van die dingen voor relatief weinig. Zij kochten toen vaak restpartijen van Roland op waar ze dan tijden mee liepen te leuren, misschien hebben ze er nog een, lijkt mij niet iets wat hard loopt... In hun laatste mailing staat er nog steeds een Yamaha DX 1 (topmodel uit de DX serie in groot houten kabinet, destijds 25.000 gulden of zo waar ze nog steeds de hoofdprijs voor vragen en die er al jaren staat, idem Korg T2 EX, en dan natuurlijk doodleuk die originele adviesprijzen er bij vermelden zodat het een koopje lijkt!), veel te dure zaak, wel even onderhandelen!

De naam van deze jongens is strap-on keyboard/controller erg leuk maar als je gewoon ff een goedkoop midi controller koopt en schroeft hier 2 van die dopje van een gitaar in ben je er ook band er bij en je bent klaar werkt harstikke goed gebruik ik zelf namelijk ook. Als je ook nog een hals wild gewoon ff een stukje MDF kopen zagen, plakken, spuiten, en klaar ben je.

Groetjes Synthfreak

Status
Please reply by conversation.
Back