Ik heb dus de bovenstaande app. en dit is mijn situatie.
Voorheen had ik alleen een MPC3000 en een Roland xp30 keyboard en die had ik rechtstreeks op elkaar aangesloten.
M.a.w., ik programmeerde en speelde al mijn songs in op de MPC3000.
Nu, een aantal maanden verder zit ik wegens omstandigheden met een MPC2000, Creamware Pulsar, Logic 5.1 en het zelfde keyboard.
De 2000 leest de diskettes van de 3000 maar hoe kan ik mijn songs nu overzetten naar Logic zodat mijn MPC meeloopt en dat ik dus weer in mijn MPC kan programmeren. Maar dat mijn Logic de MASTER is.
Ik weet dat ik ze naar MIDI-files om moet zetten maar m'n pc loopt iedere keer vast als ik op play druk.
En vraag 2: moet ik mijn MIDI kabels nou omgooien, of kan ik ze laten zitten.
MIjn MIDI-aansluiting:-
- Vanuit mijn XP30 MIDI OUT >> PULSAR IN.
MIDI IN << PULSAR OUT.
MIDI THRU>> MPC2000 IN.
Ik heb trouwens geen MIDI interface.
Somebody????
Voorheen had ik alleen een MPC3000 en een Roland xp30 keyboard en die had ik rechtstreeks op elkaar aangesloten.
M.a.w., ik programmeerde en speelde al mijn songs in op de MPC3000.
Nu, een aantal maanden verder zit ik wegens omstandigheden met een MPC2000, Creamware Pulsar, Logic 5.1 en het zelfde keyboard.
De 2000 leest de diskettes van de 3000 maar hoe kan ik mijn songs nu overzetten naar Logic zodat mijn MPC meeloopt en dat ik dus weer in mijn MPC kan programmeren. Maar dat mijn Logic de MASTER is.
Ik weet dat ik ze naar MIDI-files om moet zetten maar m'n pc loopt iedere keer vast als ik op play druk.
En vraag 2: moet ik mijn MIDI kabels nou omgooien, of kan ik ze laten zitten.
MIjn MIDI-aansluiting:-
- Vanuit mijn XP30 MIDI OUT >> PULSAR IN.
MIDI IN << PULSAR OUT.
MIDI THRU>> MPC2000 IN.
Ik heb trouwens geen MIDI interface.
Somebody????