Updaten van de access virus

medxion

Nieuwkomer
hey mensen,

Ik zou graag mijn software van mijn access virus A desktop willen updaten alleen snap het niet heelemaal hoe dat werkt met die midi files die je op de access website kan downloaden werkt?

kan iemand mij helpen om mijn nieuwe software op mijn synth te krijgen.

Alvast bedankt,

M

How do I update my Virus' OS using a computer?
After you download the latest Virus OS at Access' Download page, unzip the file and read the README that comes with it.

The manual in the zip file doesn't tell me where to put my midi files

how do i come in my access virus folder so i can copy and past my midi files or how can i update ?

dit is een grapje hoop ik? :confused:

je slaat het midi bestand op op je favoriete midibestand-opslag-lokatie (bijvoorbeeld je harddisk)
daarna het midi bestand laden in/op een track in je favoriete midi sequencer,

vervolgens speel je het af richting virus. de virus is nergens als map te zien! je programmeert middels 1-tjes en 0-tjes

hey nee geen grapje,

Ik ben nieuw als het overhardware en midi gaat dus bij deze ben ik het aan het leren ;) het os is nu aan het updaten

eigenlijk is het best simpel maar je moet het allemaal maar ff weten heh

Thanx voor jullie uitleg ik ben er weer mee geholpen.

:halleluja

Hey,

Ik heb net die virus geupdate hij geeft ook wat aan dat hij met iets bezig is

maar als hij bezig is zegt hij sys ex illegal :(

Het OS komt gewoon van www.access-music.de dus snap er niks van lijkt mij niet illegaal.

Nou als ik die midi files gewoon heb afgespeeld in mijn media player en start mijn virus opnieuw op staat hij nog altijd op OS 1.5 V :( kan iemand mij helpen zodat ik wel met het nieuwe OS kan werken

Thanx 8)

denk dat je beter niet met mediaplayer kunt doen..
je moet sowieso niks met mediaplayer doen eigenlijk

hey roel,

Ik heb die midiOX erop staan alleen dan geeft hij ook het zelfde weer hoor.

Ik ga gewoon naar mijn midibar van die midiOX en daar open ik de first os file gedownload van access-music.de

En dan laat ik de midi afspelen.

Mijn settings in windows bij midi staan gewoon goed op midi out

Dit geeft mijn virus persies weer:

SysEx with
illegal function

dat staat er snap er niks van waarom hij aangeeft dat het illegaal is.

illegaal omdat ie te snel gaat en een blokje overslaat. als je het met een midi sequencer doet kun je proberen om het tempo te verlagen. kan ook zijn dat je geluidkaart niet lekker werkt met sysex en zich daarin verslikt.
wat voor midipoort heb je?

midi sequencer hoe kom ik daar aan en wat is dat zit dat in mijn hardware (virus) of zit dat ook in windows als software of eventueel om te downloaden ?

ik ben op dit gebied heelemaal nieuw

thanx,

D

probeer maar gewoon midi OX, en kijk in het sysex venster bij de configuratie opties, en lees bijbehorende help. misschien moet je een delay instellen omdat je virus tijd nodig heeft om elk blokje te verwerken (kortom je verzendt sneller dan je virus kan eten).

aan je midi interface ligt het niet.

ik denk dat het is omdat je je access virus A moet instellen om de OS te installeren.

Alleen ik weet niet hoe ik in dat menu kom op mijn virus ik heb heel mijn manual nagelezen maar er staat niks over hoe je in dat menu moet komen.

Bij de virus a moet je dus een toetscombinatie hebben om je os te installeren alleen deze weet ik niet.

Bij de access virus B moet je dat niet meer instellen.

Weet iemand hoe ik in mijn OS installeer menu kom in mijn access virus A

volgens mij moet je m opstarten met de store knop ingeduwd... weet ik niet zeker. pas op dat het niet de fabrieksinstellingen resetprocedure is :) hoewel dat geloof ik met de lfo select button is

Back