Origin X
8 Bit
Ik wil graag actieve monitors gaan gebruiken in een DAW setup.
Nu is het verre van ideaal om het volume van die speakers te regelen in je computer (niet handig en resolutie vermindering).
Algemene oplossingen hiervoor kunnen zijn: Mackie Big Knob en Samson C-control.
Ik heb zelf liever een goedkopere oplossing, waardoor je vanzelf uitkomt bij een analoog mixertje.
Nu droeg iemand in een soortgelijk onderwerp als dit, de Tapco Mix serie aan.
Dit zijn erg goedkope mixertjes, te krijgen in elke wensbare grootte.
Geen probleem zou je denken, nemen die hap. Ja oke, maar ik wil er echt zeker van zijn dat de mixer het geluid dattie naar de monitoren stuurt niet kleurt. Volgens de berichtgever over de Tapco, doettie dat niet.
Ik zit te denken aan deze versie:
Tapco Mix60
(Slechts 58 euro bij playback europe)
Hiermee zou ik aan mijn primaire wensen kunnen voldoen namelijk:
- Monitor volume regelen
- Mogelijkheid tot het gebruik van een 2de geluidsoutput (voor een 2de monitor set)
- Makkelijk aan te sluiten van een eventuele externe bron zoals een mic.
Nu is het verre van ideaal om het volume van die speakers te regelen in je computer (niet handig en resolutie vermindering).
Algemene oplossingen hiervoor kunnen zijn: Mackie Big Knob en Samson C-control.
Ik heb zelf liever een goedkopere oplossing, waardoor je vanzelf uitkomt bij een analoog mixertje.
Nu droeg iemand in een soortgelijk onderwerp als dit, de Tapco Mix serie aan.
Dit zijn erg goedkope mixertjes, te krijgen in elke wensbare grootte.
Geen probleem zou je denken, nemen die hap. Ja oke, maar ik wil er echt zeker van zijn dat de mixer het geluid dattie naar de monitoren stuurt niet kleurt. Volgens de berichtgever over de Tapco, doettie dat niet.
Ik zit te denken aan deze versie:
Tapco Mix60
(Slechts 58 euro bij playback europe)
Hiermee zou ik aan mijn primaire wensen kunnen voldoen namelijk:
- Monitor volume regelen
- Mogelijkheid tot het gebruik van een 2de geluidsoutput (voor een 2de monitor set)
- Makkelijk aan te sluiten van een eventuele externe bron zoals een mic.
Vanaf je soundcard naar je monitors is het fully balanced en er zit ook geen EQ oid tussen.