Interface magazins...

boeklanoei

Ouwe rot
A. Weet iemand een site,forum,pdf's of iets dergelijks, waar je interface magazins kunt nalezen?

B. En weet iemand wat het grooste producers/music production FORUM ( ala synthforum ) is van de wereld?
Ik ben op zoek naar een wereld-wijd ( dus Engelstalig ) forum(s).

gr,

Alex

Dione, dat klopt helemaal ja.Wanneer de laaste editie voorbij is (en de nieuwe editie er is) komt die van nu dan wel ergens op te staan, zodat je deze kunt nalezen ergens? Op de site van Interface? (lijkt me erg sterk)

kun je de hele interface op www.interface.nl lezen? als dat zo is ga ik hem helemaal niet meer kopen, vindt er altijd wel interresante dingen instaan, maar jammer genoeg is naar mijn mening 70 procent van de artikels in de interface software en dat interreseert me eigenlijk geen hol om te lezen. wordt echt dood gegooid met plugins en nog meer plugins

Ah shit hee... als je dit nu een weekje eerder had laten weten had je van mij een stapel van zo'n 20 oude interfaces mogen hebben... helaas liggen ze nu ergens bij de papierverbranding :stupid

Was zelf ook jarenlang lang lid, heb een half jaar geleden met m'n verhuizing geloof ik wel veertig IF's weggegooid....
zonde he, had je wat eerder mee moeten komen ;)

Die gooi je toch niet weg, mensen?! Daar zijn altijd wel liefhebbers voor.
bonk.gif

Origineel geplaatst door Lotuz
Die gooi je toch niet weg, mensen?! Daar zijn altijd wel liefhebbers voor.
bonk.gif

Yep, zo heb ik een tijdje geleden een hele stapel interfaces van een forumlid overgenomen (inclusief CD's!).
En toen ik de smaak te pakken had heb ik van een ander forumlid een hele stapel SoS-en overgenomen :)
Ik lees nu eenmaal liever op papier dan op het scherm 8)

Back