Electro ? - 0164

Toffe opzet.....geluiden en beat zijn oke.
Het begin vinnik dik in orde, maar over de helft verlies ik de aandacht....basslijn die op 3/4 erin komt mag wel wat eerder. En die verzameling stemsamples die erin droppen trek ik niet zo. Hierdoor verliest de track z'n rode lijn wat mij betreft.....

grtz Bruce

:)

'k Ken bijna een Mtech-MP3 map gaan aanmaken...

Origineel geplaatst door brz
Toffe opzet.....geluiden en beat zijn oke.
Het begin vinnik dik in orde, maar over de helft verlies ik de aandacht....basslijn die op 3/4 erin komt mag wel wat eerder. En die verzameling stemsamples die erin droppen trek ik niet zo. Hierdoor verliest de track z'n rode lijn wat mij betreft.....

grtz Bruce

wat hij zei;
groove is vet; en eigenlijk t laatste gedeelte van de trek met die bass ook t meest

wel productief bezig :)... de beats vindt ik erg lekker weer, maar ook ik verlies de aandacht halverwege het nummer jammer genoeg. neem niet weg dat in al die productiviteit vast weer sterkere nummers uit voort komen... keep up the good work...8>

Lekker strak snappy en de edge zit er goed in, komt die beat niet uit de MKII ?

:) bedankt muziekvrienden ..

Tis meer een ruwe versie .. ik ben net weer ff wat gaan klooien met reason .. kom zeker nog een keer terug met deze track alleen wat uitgewerkter ..

Vond het wel grappig om m een beetje om te gooien met een ander bas riedeltjuh ..

Beats komen uit drumcomputer uit reason ..

Thanx :mexico:

Back