water over me mixer! help

Origineel geplaatst door Niel
Net m'n 909 in de wc laten vallen toen ik stond te plassen, beetje jammer :stupid

Als dit geen grapje is, zou ik hem goed schoonmaken. In plas zit een behoorlijke hoeveelheid mineralen en zouten, dus...... als het alleen aan de buiten kant zit goed droogmaken, zit het toch aan de binnenkant, dan openmaken en goed spoelen met gedistileerd water. op zijn kop hangen en behoorlijke tijd laten drogen. Met een goede blower, of haardroger (stand vrieskou) kun je natuurlijk al veel van het water eruit blazen, maar toch op het koppie en laten drogen.

Of verkopen aan van die kraakpand tekno hippies. Die willen alleen maar gear die net zo ruikt als hun. :D

Origineel geplaatst door MadDonna
Als dit geen grapje is, zou ik hem goed schoonmaken. In plas zit een behoorlijke hoeveelheid mineralen en zouten, dus...... als het alleen aan de buiten kant zit goed droogmaken, zit het toch aan de binnenkant, dan openmaken en goed spoelen met gedistileerd water. op zijn kop hangen en behoorlijke tijd laten drogen. Met een goede blower, of haardroger (stand vrieskou) kun je natuurlijk al veel van het water eruit blazen, maar toch op het koppie en laten drogen.

Errr....denk!

Wie gaat er nou naar de plee met zijn 909 onder zijn arm? :D

Oeps, per ongeluk over mijn microKorg gerold toe ik lag te slapen. Nu zit er een afdruk van die 'big knob' op mijn kont. :o:

Origineel geplaatst door Zoidsity
Of verkopen aan van die kraakpand tekno hippies. Die willen alleen maar gear die net zo ruikt als hun. :D

:dubbel: :bekdicht: :dubbel: Dit is te grappig.

Origineel geplaatst door bikkel
Errr....denk!

Je moest eens weten wat ik al niet allemaal in de plee heb laten vallen.

Origineel geplaatst door MadDonna
Je moest eens weten wat ik al niet allemaal in de plee heb laten vallen.

Even denken.. Ik denk dat je de..

:D Nee, ik kan me voorstellen dat je heel je gearlijstje wel op z'n minst 1 keer in de plee hebt laten vallen..

Moest een keer optreden, nerveus, nieuwe nummers, dus vlak voordat je op moest (had net mijn bas gestemd) met bas en al naar de plee. Zo'n open plee, eigenlijk meer een plaat rvs aan de muur met zo'n goot eronder. Ik had nog niet van die dingen erop zitten die voorkomt dat je draagband losraakt. Gelijk met het broek loslaten, laat ook de draagband los. Ach ik moest toch al nieuwe snaren hebben.

Origineel geplaatst door Terra Pee
Oeps, per ongeluk over mijn microKorg gerold toe ik lag te slapen. Nu zit er een afdruk van die 'big knob' op mijn kont. :o:

Oei, deed dat pijn een Big Knob in je aars?

Origineel geplaatst door Galo
De magnetron zou kunne werken :mega:

Met als gevolg dat de magnetron stuk gaat als gevolg van de metalen deeltjes

Pas op met een fohn. Ik had onlangs vocht in mijn horloge en heb daar een fohn op geplaatst. Het vocht ging weg, alleen de streepjes op de wijzerplaat lieten los

Origineel geplaatst door bikkel
Errr....denk!

Ik denk trouwens dat de gemiddelde 909 meer bacterien bevat dan de gemiddelde wc.

Back