MTV docu

shocked.gif

Waar worden al die spuitbussen van bekostigd? Toch niet alleen door de straatkrant te verkopen

Toch zonde van al dat ambachtelijke voegwerk of stucwerk

Attachments

• geknipte of gesneden voeg.jpg
    geknipte of gesneden voeg.jpg
    35,3 KB · Bekeken: 106
Origineel geplaatst door dione

00192.jpg

Respect naar Dione! Vette style man :okdan:

Zal ik dan ook maar ff uit de doeken doen. 1tje van 2004.
En als mijn naam op jou muur staat is het iemand anders geweest. (ff 4 de duidelijkheid;) )

Attachments

• measpiece.jpg
    measpiece.jpg
    162,8 KB · Bekeken: 98
Origineel geplaatst door Catalunya
Waar worden al die spuitbussen van bekostigd? Toch niet alleen door de straatkrant te verkopen

Toch zonde van al dat ambachtelijke voegwerk of stucwerk

Waar word het van bekostigd:
Een busje 400ml (MTN) verf kost gemiddeld 3.20euro. Je kan bij Henxs bussen van Flexa kopen voor 1euro!!!!
Dus echt duur is het niet. Zeker niet als je eerst goedkope latex op de muur smeert.
(als je naar de karwei gaat en je zegt dat je een schoolproject hebt en de verkeerd aangemengde verf wilt menemen voor een prikkie lukt dat meestal wel. Zo koop ik a-klaase latex 10 liter voor 2,50euro. Is niet de kleur die ik vroeg maar boeiend)

En om op die voegen terug te komen. We mollen de voegen niet, we brengen er alleen wat extra's op aan. Mensen zeggen altijd slopen maar we maken inprincipe niks kapot. We voegen wat toe :)

Origineel geplaatst door mrk
Goeie ouwe tijd !!

Met de trein naar Parijs Stalingrad om de nieuwe Sens of Bando te bekijken. Dichterbij huis was COSH of REK6 (later CES) een lust voor het oog. De tijd vliegt......

http://www.mathenesserlaan.nl/binnenrotte/

Zo oud is dit nog niet, Dit is op Blaak. Ik bn er alle 3 de dagen bij geweest.
Alleen Oneil was niet snel genoeg. (Zie schatdragers :D )

Ik vind die van Shake (denHaag) wel zo ubervet :okdan: Als je kijkt hoe strak die details zijn :{
Maar ookkiam is erg bijzonder zeg. Weet je dat kiam nog geen 3uur over zo'n piece doet 8D

Plaatje Shake:

Attachments

• 10.jpg
    10.jpg
    28,6 KB · Bekeken: 109
Stelletje aso's

Ik zit ook sinds kort naar een graffiti te kijken aan de overkant. Mijn overbuur heeft zijn huis te koop. Heeft net alles netjes geschilderd en daar heeft 1 of andere malloot een graffiti op gemaakt. Ze moeten eens met hun poten van andermans spullen afblijven. Totdat er ineens iemand bij hun op de muren gaat kalken. Dan is het ineens niet meer cool. Vind het verzieken van het straatbeeld. Op een mooie strakke muur (is ook kunst) hoeft van mij geen graffiti. Vind die graffiti's op treinen, op muren waar ze aan het bouwen zijn en langs het spoor ook spuuglelijk.

Graffiti is iets voor kinderen die zich vervelen. Jawel ook ik heb het ooit gedaan, maar wel in een pishoek van een fietsdoorgang. Maar goed ik was ook nog een kind.

VOOR JE KIJKEN DOORLOPEN ,...ZEIDEN ZE DAN :D :halleluja

FF EEN ANDER DRAADJE OPZOEKEN HIERO WAT WEL BEVALDT:engel: :duivels:
MNVADER WAS TER OOK ZO,EEN NU VINDTIE T WEL LACHUH:doei:

Stelletje aso's

Ik zit ook sinds kort naar een graffiti te kijken aan de overkant. Mijn overbuur heeft zijn huis te koop. Heeft net alles netjes geschilderd en daar heeft 1 of andere malloot een graffiti op gemaakt. Ze moeten eens met hun poten van andermans spullen afblijven. Totdat er ineens iemand bij hun op de muren gaat kalken. Dan is het ineens niet meer cool. Vind het verzieken van het straatbeeld. Op een mooie strakke muur (is ook kunst) hoeft van mij geen graffiti. Vind die graffiti's op treinen, op muren waar ze aan het bouwen zijn en langs het spoor ook spuuglelijk.

Graffiti is iets voor kinderen die zich vervelen. Jawel ook ik heb het ooit gedaan, maar wel in een pishoek van een fietsdoorgang. Maar goed ik was ook nog een kind.

:dubbel:
Tja wat doe je er tegen :)

ja Shake ja :D
kennis van me. toen ik 4 of 5 was paste hij een middag op mij, heeft ie me achterop de fiets gezet en allemaal vette pieces in den haag laten zien :D

MET EEN BEZEM EN NAIL POLISH DE BUURT BEWAKEN ,...lol

erg goede site art crime ,..worldly wide ;
- veel diverse dingen china /LA ny veel style sout american capetown

misschien iets voor catalunya,...ik denk dat ze by boris uit Kazachstan ,...geen vervelende buurt kalkers hebben ,
kzalm eens bellen
:D
capetown http://www.graffiti.org/index/world.html

Attachments

• capetown_faithx.jpg
    capetown_faithx.jpg
    7,6 KB · Bekeken: 104
Stelletje aso's

Ik vindt het juist mooi op treinen(wel ramen vrij houden) en zeker langs het spoor. Het is juist zo zonde dat ze op sommige stukken klimop eroverheen laten groeien. Maar ik heb het dan wel over mooie spuitwerkjes. Niet aldat domme lelijke gekrabbel wat iedereen kan. In een woonwijk op een huis ben ik niet voor. Maar in de stad op een gebouw vindt ik altijd wel mooi.

Maar jij wil dus zeggen dat je het langs het spoor niet mooi vindt??? Wel spoor dan??? Er zitten toch zat kunstwerkjes tussen?

Origineel geplaatst door sander
In een woonwijk op een huis ben ik niet voor. Maar in de stad op een gebouw vindt ik altijd wel mooi.

IDD!!! Al het gemeente beton aanpakken (hebben we beslot van rekening toch met z'n allen betaalt)
en die winkel van die zelfstandige ondernemer die net zijn pui heeft geverft met rust laten :smeris:
Tevens vind ik het zinloos om een gerestaureerde gevel uit 1600 te voorzien van Grafitti.

Dat zijn ook mijn principes. Hoe grijzer, hoe groter de drang om het op te vrolijken

(gemeentebeton: geluidswallen,viaducten,bruggen,etc etc)

http://www.510000.org/home.htm

volgens mij is t bomben in china eg spelen met je äanstaande "werkkamp leven ,..
op de site staat een asterisx voor asje gepakt bent door politie,...

leuke tekenfilm style :z
di asians altyd met dat manga gedoe ; ze leven in een grote Cartoon:engel:

Attachments

• x2r_piece05.jpg
    x2r_piece05.jpg
    35,8 KB · Bekeken: 105
http://www.510000.org/05apr/?itemid=26

grappig east meets west
:halleluja
14/05: Eating dogs tour - 5 Europe graffiti artists!
Eating Dogs Tour - This tour is above all a cultural exchange in between Europe and Asia and more particularly China.

- 5 Graffiti artists: Kongo (France), Ceet (France), Noe2 (France), Myre (France), Toast (Switzerland),
- 3 Hip Hop Djs: Dj Get Down, Dj Samir, DJ Soon and Dj Doze
- 2 Dance breakers: Ben & Vins
- 1 master of ceremony: MC Mad Max
INTRO:
The ¡°eating dogs tour¡± featuring 5 of the top French hiphop deejays (Dj Doze, Dj soon, Dj GetDown, Dj samir, Dj ceet), 5 top European graffiti artists (Kongo, Myre, Toast, Noe2, Ceet), breakdancers (Vinz, Ben), MC (madmax crazy), all top performers internationally renowned, will come to perform in our Guangdong cities May11th in Shenzhen, 12th in Guangzhou, 13th in HongKong.

A real event in the urban arts world, more than a classical exhibition, this tour will recreate a journey through the different arts that build the foundations of the Urban and street culture: night parties with the djs (4 turntables battles), photographic works and video projections, live graffiti painting performances, rapping and breakdancing sessions.
All artists will wander in the clubs and the streets to heighten Asia¡¯s awareness of the hip hop culture and urban arts. The aim is to communicate with the local talents who will also be invited to perform their arts during the shows.

lol en dan mag brucie niet ontbreken ,...

Attachments

• 20060514-edt-hk.jpg
    20060514-edt-hk.jpg
    36,3 KB · Bekeken: 103
Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®

Tevens vind ik het zinloos om een gerestaureerde gevel uit 1600 te voorzien van Grafitti.

Zowiezo afblijven van alle mooie oude herenhuizen.

Back