Resonance Turn up the reso! Lid sinds 30 september 2002 Berichten 4.738 17 oktober 2007 #81 gewoon een zaag pakken en naar t bos gaan .. genoeg hout te vinden voor nop .. er staat trouwens een Q keys te koop nu hier op t forum .. dus als je die van jou heb verkocht roel... leef je uit
gewoon een zaag pakken en naar t bos gaan .. genoeg hout te vinden voor nop .. er staat trouwens een Q keys te koop nu hier op t forum .. dus als je die van jou heb verkocht roel... leef je uit
SpaceAgent202 Sinds 2001 Lid sinds 19 oktober 2001 Berichten 7.758 Locatie Out there 17 oktober 2007 #82 welke hardhoutsoorten staan er in het bos behalve eiken?
Zoidsity Go with the flow.. Lid sinds 22 januari 2003 Berichten 14.218 Locatie 在一種幻覺 17 oktober 2007 #83 Origineel geplaatst door Roel welke hardhoutsoorten staan er in het bos behalve eiken? Zie meer... In principe alle loofbomen die in 't bos voorkomen. Dus pak je fiets en kijk ff.
Origineel geplaatst door Roel welke hardhoutsoorten staan er in het bos behalve eiken? Zie meer... In principe alle loofbomen die in 't bos voorkomen. Dus pak je fiets en kijk ff.
Resonance Turn up the reso! Lid sinds 30 september 2002 Berichten 4.738 17 oktober 2007 #84 Origineel geplaatst door Roel welke hardhoutsoorten staan er in het bos behalve eiken? Zie meer... weet ik veel.. dat was ook meer een trol opmerking van mij dan dat t serieus bedoelt was kan me voorstellen dat de liefhebbers hun ogen uitkijken bij de eerder genoemde hout shop
Origineel geplaatst door Roel welke hardhoutsoorten staan er in het bos behalve eiken? Zie meer... weet ik veel.. dat was ook meer een trol opmerking van mij dan dat t serieus bedoelt was kan me voorstellen dat de liefhebbers hun ogen uitkijken bij de eerder genoemde hout shop
deniax [x][ ][ ][ ][x][ ][ ][ ] Lid sinds 19 juli 2006 Berichten 901 18 oktober 2007 #85 idd heb de Q bij je gezien en dat zag er erg strak uit. De vraag is nu wat komt er voor in de plaats
RSB Whoehahaha Lid sinds 23 november 2005 Berichten 10.772 Locatie G'chem 18 oktober 2007 #86 Waar blijven die foto's Ik wilde het echt wel graag zien. vooral de achterkant