waldorf Q - nieuwe behuizing !

Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®
Ik vind het erg tof van hem dat die hem eerst op SF probeert te verkopen.
Ik denk dat je op Ebay toch al gauw zo'n 1500euro voor mag vragen

Tof dat -ie er hier1850 voor vraagt terwijl -ie op Ebay misschien wel 1500 opbrengt???

Ro9 en RockSteadyBeat® thanks.
Als er van de week nog een keer een mooi avondzonnetje is !

Verder volg ik deze discussie ook maar :)

Laatst gewijzigd:
J e h o e f t h e m n i e t t e k o p e n :stupid

Lees eerst je eigen post nog eens, dan kun je met je eigen kop ergens tegenaan beuken.

J e h o e f t h e m n i e t t e k o p e n :stupid

relax, volgens mij zat de grap er in, dat jij zei dat hij m makkelijk op ebay zou kunnen verkopen voor 1500, maar zo tof was om het hier te doen, voor 1850 (dat is de prijs schijnbaar), je had de getallen misschien niet zo op een rij. volgens jou verhaal zou hij op ebay 350 minder vangen, maar was hij zo tof dat niet te doen en m hier aan te bieden.
dat klopte niet helemaal.

overigens een erg mooie synth zo Roel, niet alleen heel mooi gemaakt, maar ook echt een tf ontwerp en grote veretering tov het origineel. zo horen alle synths te zijn!

4579437589347951857.jpg

Origineel geplaatst door Leo
de foto op matrixsynth doet m meer recht

u could say that again :) Ik wil de achterkant nou weleens zien Roel :{

:smeris:
Origineel geplaatst door Roel

wat nog moet gebeuren , is het maken van de achterzijde, ik ben er nog niet helemaal over uit hoe ik dat ga aanpakken, maar daar hoop ik nog een goed idee voor te verzinnen, voorlopig is de achterkant open,

Laatst gewijzigd:
Je kan op ebay ook voor bijv de drumtraks houten zijkantjes kopen (ook mini en veel sci cases en hout ) .. moet die man nogsteeds mailen of ie ook arp axxe zijkantjes kan maken

Maar ziet er erg mooi uit roel !

Origineel geplaatst door MadR
Je kan op ebay ook voor bijv de drumtraks houten zijkantjes kopen (ook mini en veel sci cases en hout ) .. moet die man nogsteeds mailen of ie ook arp axxe zijkantjes kan maken

Maar ziet er erg mooi uit roel !

2 houten zijkantjes maken kan je toch gewoon zelf? gewoon een kwestie van proberen, oefenen desnoods en doen.

Origineel geplaatst door Ro9
Misschien een beetje off-topic , maar voor de mensen die nog mooi hout zoeken en een klein beetje handig zijn:

http://www.af.nl/voorraad/plaat/gefineerd

Deze link verwijst naar gefineerd MDF , maar er zijn meerdere mogelijkheden.
Wel stoer , een stukje noten, ebben of kersenhout:D

:okdan:
goede link, als de prijzen een beetje leuk zijn. in de bouwmarkt is het aanbod hardhout zeer beperkt en van bedroevende kwaliteit.

Ik heb hem van de week nog gezien en kan beamen dat deze in top staat is!
Echt een mooi stukje vakmanschap Roel!

er is ook een hobby zolder met plankjes massief hout in allerlei soorten en mooie synth maten. daar doelde hij op.

Back