[Techno] Ramtha - Brutality (Vox added)

spookkoops

Gemeneraadslid
Ik had deze al eens gepost maar die versie was zonder vox erbij. Bij deze dus de laatste versie:

Ramtha - Brutality (vox added)

Comments are welcome :)

Laatst gewijzigd:
Aj, is deze ook al zo slect dat er geen woorden aan vuil te maken zijn :D?

ik vind dees wel bruut eigenlijk......... lekker lomp }:| leuker dan die andere track

hoe heb je t gemaakt ?

Hoi Lukast,

Alles is met Reason 3.0 gemaakt, zonder te rewiren of wat dan ook. Ik wilde ook es een vol-vette beat neerzetten en ik ben gewoon gaan layeren en distortion gaan toevoegen. Ik wilde een swingende lead (nou ja, swingend?), enerzijds past ie niet in het geheel maar aan de andere kant is het weer eens wat anders.Voor de vox maak ik gebruik van text-to-speech en die heb ik natuurlijk ook een beetje "verziekt". Om het nog es extra vies te maken nog eens een contrasterend introotje en een hfl 5,- sample-ceedeetje voor de vocal.....

En wat die andere track betreft (IMTS): die is nog ruk maar daar ben ik nog lang niet klaar mee (had hem eigenlijk ook nog niet moeten posten maar wilde wat comments wat ik ermee kan doen). Het is ook meer een concepttrack waarin alles niet ´goddamn straight´ is; versnellingen, vetragingen etc etc...Ik maak hem nog wel vet.

Bedankt voor het luisteren!

Laatst gewijzigd:
Back