4-Tek
Overjarig lid
Touched By Sound had trouwens een jaar of 2 geleden een drumsynth. Hij heeft nog een vrij goeie review in SOS gehad. Hij bestond uit 8 "modules" die allemaal een eigen drumsound konden maken. Een paar claps een paar bassdrums een paar snares en hihats ofzo. Het ding was analoog. Met midi en iets van 8 knoppen per module zodat je er zo'n beetje alles wat analoog mogelijk was wel uit kon halen. Per module een aparte uitgang. Ik had er toen een besteld maar ik geloof dat ze toen allemaal uitverkocht waren dus nooit meer wat van gehoord. Weet iemand of die dingen uberhaupt nog geleverd zijn aan andere mensen?
Een andere synth waar ze mee bezig waren, de Mephisto, is overgenomen door een ander bedrijf. Dus volgens mij is het allemaal niet helemaal goed gelopen. Hoewel het bedrijf nog steeds bestaat. Maar nu is het een internet store. Die nieuwe en 2e hands spul verkoopt. (ze hadden ook een Juno60 uit de studio van U96 staan voor iets van 1000 piek)
Een andere synth waar ze mee bezig waren, de Mephisto, is overgenomen door een ander bedrijf. Dus volgens mij is het allemaal niet helemaal goed gelopen. Hoewel het bedrijf nog steeds bestaat. Maar nu is het een internet store. Die nieuwe en 2e hands spul verkoopt. (ze hadden ook een Juno60 uit de studio van U96 staan voor iets van 1000 piek)