Brand bij Musik Produktiv?

Er schijnt een busje van thomann gesignaleerd te zijn in Ibbenburen vlak voor de brand uitbrak... 8o)

Jammer zeg dat was écht een mooie zaak. Ik ging er nog wel eens een keer heen met mijn pa.

-C-

Duitsers zijn een kei in het weer op bouwen dus dat zal vast wel goed komen.
Wel zonde van die mooie synths.

Origineel geplaatst door fuse
Duitsers zijn een kei in het weer op bouwen dus dat zal vast wel goed komen.
Wel zonde van die mooie synths.

in slopen zijn ze trouwens ook een kei.. maar goed, dat zijn we allemaal
al zijn de duitsers nog steeds duidelijk record houder als t om slopen gaat

zelf wist ik trouwens niet eens van hun bestaan af..
al gaat er wel vaag een belletje rinkelen bij de naam musik produktiv, waarschijnlijk reclame in de keys ofzo
zolang Thomann maar blijft staan, de rest van de zaken in duitsland boeien me niet

Misschien kan Poppeliers wat opkopen :D
Komt het vanzelf deze kant op, alleen is die mooie goudkleurige virus wel zwart geworden

Origineel geplaatst door C738
Er schijnt een busje van thomann gesignaleerd te zijn in Ibbenburen vlak voor de brand uitbrak... 8o)

Jammer zeg dat was écht een mooie zaak. Ik ging er nog wel eens een keer heen met mijn pa.

-C-

Vandaar dat mijn bestelling bij Thomann opeens leverbaar is......:D

Ik heb gehoord dat ze al weer draaien.Winkel was ook niet volledig uitgebrand en er was geen brand in het magazijn. Toch zonde, mooie zaak hoor. Je wordt daar zelfs in het Nederlands te woord gestaan als je wilt!

Ik kreeg 10 november de nieuwe folder binnen met een brief erbij die bging met:

"Zoals I misschien door de media heeft vernomen is er bij ons een grote brand geweest. Ondanke de grote verwoesting die deze brand in onze foyer/ ingangsbereik heeft aangericht, is het ons gelukt het grootste gedeelte van onze zaak open & draaiende te houden!"

Duitsers hebben gewoon veel ervaring met opbouwen :)

Origineel geplaatst door lindros
Duitsers hebben gewoon veel ervaring met opbouwen :)

Dan hadden ze Rotterdam wel een handje kunnen helpen met de wederopbouw :mega:

ik ben vandaag bij de musik produktiv messe geweest. Er is weinig aan de hand daar met die brand, enige wat verwoest is , is de entree, de piano afdeling, het restaurant, de wc's en de extreem grote boekenafdeling.
Alle andere afdelingen waren nog volledig intact zoals het altijd al was.

Komt helemaal goed dus.

Origineel geplaatst door Catalunya
Dan hadden ze Rotterdam wel een handje kunnen helpen met de wederopbouw :mega:
haddden ze geen tijd voor, veel te druk met o.a. Dresden...

maar goed, brandje is niet leuk maar gelukkig is de schade beperkt en ze zullen wel erg goed verzekerd zijn dus ach...
tevens staan ze middels deze thread weer in de picture dus gratis reclame :D

Origineel geplaatst door quifster
Er is weinig aan de hand daar met die brand, enige wat verwoest is , is de entree, de wc's ...

niks aan de hand?? je zal maar moeten schijten na de lange rit?!

Origineel geplaatst door Leo
niks aan de hand?? je zal maar moeten schijten na de lange rit?!

er staan buiten 2 mobiele wc eenheden (altans gisteren wel. En aan de geur te ruiken op die wc's werd daar flink gebruik van gemaakt. :D). Dus ook jij kan gewoon daar heengaan. Er is rekening gehouden met dit probleem ;)

Back