STRap on keyboards

bobaphat

Ouwe rot
Ik ben opzoek naar een fijn strap on keyboard, weet iemand een cool model die midi is, 4octaafs is en ook nog betaalbaar???

Die ouwe Ado keeper heeft misschien nog wel een paar gebruikte strap-ons in de aanbieding. :D

pfoeh wat een publieke vernedering, auw

Ik vind het toch stijlloos van geenstijl.nl om dit zo uit te meten :)

Origineel geplaatst door bobaphat
pfoeh wat een publieke vernedering, auw

Ik vind het toch stijlloos van geenstijl.nl om dit zo uit te meten :)

geenstijl liep achter de feiten aan, dit circuleerde al meer dan een jaar op internet, het was eigenlijk een beetje dood gebloed totdat ze in nederland ook achter het bestaan kwamen. Zijn exvriendin is degene die hem probeerde te chanteren met deze video, er is zelfs hier om nog een rechtzaak geweest.

Origineel geplaatst door m.u.f.f
geenstijl liep achter de feiten aan, dit circuleerde al meer dan een jaar op internet, het was eigenlijk een beetje dood gebloed totdat ze in nederland ook achter het bestaan kwamen. Zijn exvriendin is degene die hem probeerde te chanteren met deze video, er is zelfs hier om nog een rechtzaak geweest.

het was een 4 octaafs dildo

hmm

hmm

ik heb nog een Kawai Spectra te koop.
Het grappige is dat de synth aan de buitenkant niet op een omhanger lijkt.
Aan de onderkant zitten wel degelijk gitaarbandknoppies en is er zelfs in de behuizing extra ruimte gemaakt om kabels weg te werken.
Voordeel van zo'n ding is natuurlijk ook dat je,indien de midikabel ergens verwijderd wordt, gewoon toch geluid hebt want het is eigenlijk gewoon de Kawai K4.

Attachments

• kc10.jpg
    kc10.jpg
    9,7 KB · Bekeken: 93
Da's waar

Da's waar

ze hadden hem eigenlijk SPECULA moeten noemen:duivels::dubbel:

Back