rs7000mp3

deins

ADEMDUIF
Hallo,
Ik wil iemand via email een stukje muziek sturen uit me'n rs7000.

Dan lijkt een mp3 me het makkelijkst om te versturen.
Is er iemand hier die daar wel ervaring mee heeft?

Als ik iets uit mijn rs7000 op de pc opsla schrijft hij het weg als een .r2p én een .r3p file.

Wat is eigenlijk het verschil tussen die 2 en is dit gemakkelijk om te zetten naar mp3?

Ik heb helemaal geen software om op te nemen,

Normaal neem ik gewoon mijn muziek via een cd brander meteen op cd op.

Er zit wel een gratis progammatje op de computer maar die is gratis en daarom kun je maar 1 en een halve minuut audio van een cd mee opnemen.

Als je een (gratis) programma weet zonder restricties moet het verder wel lukken inderdaad..........

Weet iemand ook waarom de rs7000 nummers wegschrijft als 2 bestanden? ( .r2p en .r3p)

Als je iets op CD hebt opgenomen, kun je dat met bijvoorbeeld Windows Media player rippen en saven als mp3. Er zijn ook gratis audio programma's waarmee je direct kunt opnemen en saven in verschillende bestandsformaten, zoals Audacity: http://audacity.sourceforge.net

Origineel geplaatst door deins
Weet iemand ook waarom de rs7000 nummers wegschrijft als 2 bestanden? ( .r2p en .r3p)

r2p is de song info, r3p is de sample info. Je kunt dit verder niet gebruiken om een song om te zetten naar mp3.

Als je het puur als audio wil versturen zou je je track kunnen resamplen op een niet gebruikt spoor en de wav sample exporteren naar je pc. Die kun je daar dan weer omzetten naar mp3.

Origineel geplaatst door The Poisoner
Als je het puur als audio wil versturen zou je je track kunnen resamplen op een niet gebruikt spoor en de wav sample exporteren naar je pc. Die kun je daar dan weer omzetten naar mp3.

Mits je genoeg geheugen hebt .....

Hee, daar had ik nooit aan gedacht....
bedankt ik ga het meteen proberen!! :okdan:

Back