Wie kan mij helpen aan het nederlandstalige genre PLUGINS . de hiervoor gebruikte dan

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
dat soort plugs bestaat nog niet.

die gasten gebruiken hardware, ik denk dat het veel gem bakkies zijn!!!!

en een dikke reverb doet ook wonderen.

zoek even op dit forum naar palingsound.......en dan merk je dat er wel meer gasten zijn opzoek naar die sound!!!!

ok

ok

Bedankt ,

Ik had niet verwacht dat er nog zoveel mensen zijn die een ziruus andwoord gaven :)

ik ben weer een stukje op weg,

dus er zijn eingelijk geen VSt's voorin die wereld ?

denken jullie dat ze alemaal harware gebruiken ( dan wordt het een mooie dure grap voor mij )

groetjes,

Arjan

Voor het arrangeren, opname. afmixen en masteren kan je natuurlijk een goed software paket gebruiken.

Dextah

Dextah

gooi ff je mail box leeg want zo kan ik je nooit antwoorden

re ja

re ja

die link werkt niet van negitave instruments ....

wat ik ook wel vaak hoor in producties van nederlandstalige muziek zijn boezoekies ,, vooral van nummers van mooi is mijn griekenland , ik wil naar griekenland ..

heeft iemand daar plugins van ?
of weet ze.

groetjes,

Arjan

oja

oja

ik ben nog niet echt opgeschoten met deze informatie ,

vertel me dan waar ik ze kan vinden en wat leuke is en waar ik naar op zoek moet gaan ( vooral genre nederlandstalig)

groetjes

arjan

Ik ben nog niet echt opgeschoten met deze informatie ,

vertel me dan waar ik ze kan vinden en wat leuke is en waar ik naar op zoek moet gaan ( vooral genre nederlandstalig)

groetjes

arjan

Origineel geplaatst door Negative Plus
http://www.kvraudio.com

Daar staat alles wat je zoekt, wel heel veel info.
Geen zanger of zangeres, maar die vind je wel :biertje:

En blader door dit forum, zeer veel info, succes

ok

ok

ok bedankt ,

k heb al is vaker geken op de site ,, ja ziet er mooi uit

Maar zijn er meer mensen die met hardware werken dan in de module en synths wereld of wordt er meer gewerkt met de computer ? klinkt hardware mooier .. in een vorig forum van mij vertelden ze dat ik modules moest aanschraffen.

groetjes,

Arjan

Re: re ja

Re: re ja

Origineel geplaatst door A.V producties
die link werkt niet van negitave instruments ....

wat ik ook wel vaak hoor in producties van nederlandstalige muziek zijn boezoekies ,, vooral van nummers van mooi is mijn griekenland , ik wil naar griekenland ..

heeft iemand daar plugins van ?
of weet ze.

groetjes,

Arjan

http://www.native-instruments.com/index.php?id=bandstand_us

In bandstand zitten een hele hoop sounds van " echte" instrumenten .
Ik lees van de NI site .. Accordion .. Banoneon ..Harmonica .. ja ja
Boezoekies heb ik echt nog nooit van gehoord .

Mischien zit hier wat voor je tussen http://www.ultimatesoundbank.com/

http://www.bigfishaudio.com/4DCGI/detail.html?1014

Je zal zelf toch wat meer onderzoek moet doen .
Maak je eigenlijk al muziek ? Zo ja .. wat voor sequencer heb je en wat voor geluidkaart ?
Er zit standaard al een hoop van die GM toestanden op geluidskaarten .

Jazeker ik maak al heel lang muziek accordeon en gitaar en zang voornamelijk he

aleen de opname begint nu pas ....

ik heb nu nog een simpele geluidskaart van creative maar binnenkort wil ik iets van m-audio motu of rme kopen dan hek ook gelijk wat goeds

De plugins die ik zoek,,, luister maar is naar het nummer van frans baurer - une dos stres die nieuwe !! daar zitten wel degelijk dingen in die jullie vast met mekaar ook wel gebruiken ,, tis niet aleen accordeon !! wel veel en de grote trompet der bij voor een tiroler klank maar .......

En boezoekie is een grieks instrument..

groetjes,

Arjan

Origineel geplaatst door A.V producties
Jazeker ik maak al heel lang muziek accordeon en gitaar en zang voornamelijk he

Als ik het goed begrijp speel je dus accordeon en gitaar, maar wil je daar nu echt nummers mee gaan opnemen?

In dat geval zou je misschien beter een goede microfoon kunnen kopen, zodat je je gitaar en accordeon kan opnemen. Dat zal qua sound een beter resultaat geven dan het gebruik van plugins denk ik 8)

Ja klopt

Ja klopt

Ja daar had ik ook al aan zitten denken,

Ik gebruik nu de volgende microfoons :

Beyerdinamic tg x 280 goed spul
dap audio pl - 08

Bij de producties van hartkamp komt dit niet aleen voor !! je hebt er vanalles bij .... logisch ook drums en bas zal ik via de computer moeten doen wegens ruimtegebrek. luister maar is goed naar die producties dan weet je wat ik bedoel !!.
en dan kunnen we kijken wat dan de oplossing is voor mij.

groetjes,

arjan

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back