SF contest - beste track 2006

ben even naar foutjes gaan zoeken (iemandmoet het doen :geslaagd: )

- de link bij marando klopt niet, hij neemt in de link het deel vanaf de haakjes niet mee

- bij de link van AOR is er ook een heel stuk niet meegenomen

- zelfde bij de link van danny... blijkbaar zijn haakjes nogal boosdoeners

- die van idiotheque werkt ook niet, denk dat dat op te lossen is door een spatie tussne het liggend streepje en de link

- link van scarum heeft ook last van afkapping bij de haakjes

- bij de link van funky dee schijnt er een paswoord nodig te zijn

- in de naam van fjoesz mist er een "s" ;)

paar kleine aanpassingen en dan is hij helemaal in orde denkik :okdan:

Laatst gewijzigd:
die lijst kende ik, maar hij is dus blijkbaar niet met volledig succes overgenomen in de thread:)

Origineel geplaatst door pocketzip
die lijst kende ik, maar hij is dus blijkbaar niet met volledig succes overgenomen in de thread:)
denk je? moet dan idd wel een heel werk zijn geweest om al die extra parameters uit de URL's te filteren :)

maar goed, doe er uw voordeel mee zou'k zeggen!

Origineel geplaatst door 6 trak
maar goed, doe er uw voordeel mee zou'k zeggen!
inderdaad:)

eigenlijk was het ook wel een stuk handiger geweest om gewoon een linkje naar die lijst te plaatsen dan het hele werkje nog eens opnieuw te doen...
nuja, blij dat ik er alleen maar de fouten moet uithalen;)

Origineel geplaatst door shortwave
Demian... ik waarschuw je nu echt. Dit is de STEM-thread. Dus alleen stemmen hier! Dus je opmerking heb ik alweer verwijderd.

Sorry hoor dat ik een normale vraag stelde in de verkeerde thread. Je kan nu wel boos op mij worden en mij 'waarschuwen' , maar jij dikt dingen 'alweer' aan... want van 'alweer' verwijderen is geen sprake. Er is niets eerder verwijderd van mij, dus waarom het woord 'alweer' in de mond nemen? Dit doe je steeds, steeds dingen erger laten klinken dan het werkelijk is. Daarbij staat notabene nergens geschreven dat er alleen ruimte is voor het invullen van stemmen. Dus hoe moet ik weten dat ik daar geen vraag mag stellen?

Laat ik iig duidelijk er in zijn dat ik nergens zit te zieken of te trollen in je contest, ik stel vragen die heel normaal zijn, vragen die had iedereen kunnen stellen. En jij ging zo prat op eenvoud en duidelijkheid, en dan nog is het allemaal onduidelijk.

En dan, je kan je wel ergeren aan mij, boos op mij worden, wat denk je hoe gezegend ik me voel met een moderator als jij? Denk daar eens over na..

Doe me een lol en haal jouw opmerking weg in die stemthread, je zit MIJ zwart te maken, te doen alsof ik loop te rellen.
Ik heb je zelfs hulp aangeboden omdat je ziek was en geen lijst kon maken met inzendingen.. maar nee..dat wil je niet weten.

Blijft nog steeds wel mijn vraag staan waar je nog geen antwoord op gegeven hebt en welke je verwijderd hebt.
Namelijk, duurt de stemronde tot en met 3 februari nu vanwege vertraagde start?

Normale vraag lijkt mij, die best antwoord mag krijgen. Men heeft namelijk behoefte aan duidelijkheid niet?
Dat is wat je zelf beweert in ieder geval.

Laatst gewijzigd:
Lijkt me logisch dat 31 januari best behouden kan blijven. Da's nog altijd bijna een volle maand kans om te stemmen. Meer dan genoeg me dunkt.

Origineel geplaatst door hermax
Lijkt me logisch dat 31 januari best behouden kan blijven. Da's nog altijd bijna een volle maand kans om te stemmen. Meer dan genoeg me dunkt.

mja..

Het stemmen zou verlopen van 2 jan tot en met 2 feb, dat heeft Shortwave zelf aangekondigd.
Dus mij leek logisch, dat als 2 jan wordt 3 jan, dan wordt 2 feb, 3 feb.

Maar goed, Short zal toch even moeten antwoorden. Straks komt iemand 3 feb terug van een weekje weg bijvoorbeeld, en sloot de contest op 2 feb terwijl je dacht 3. Niet heel erg vreselijk misschien, maar zoiets simpels als data moet gewoon duidelijk kunnen zijn.

Maakt mij verder geen bal uit wanneer die sluitdatum nu is, maar het is wel een gegeven om rekening mee te houden.

vind ik dan he..

Dus, ipv dat Shortwave mijn vraag even beantwoord, krijg ik dus een waarschuwing..:confused:

Ha, Demian wat vat je het allemaal weer serieus op. Je weet heel goed dat allle discussie mogelijk is, enkel niet in de stem-thread. En wat doe jij? Nou ja...

In antwoord op je vraag. Stemming eindgt gewoon op 2 februari zoals aangekondigd.

Ik ga het hier niet breed uitmeten, maar ik had een medisch probleem. Vandaar een iets latere start.

Origineel geplaatst door pocketzip
ben even naar foutjes gaan zoeken (iemandmoet het doen :geslaagd: )

- de link bij marando klopt niet, hij neemt in de link het deel vanaf de haakjes niet mee

- bij de link van AOR is er ook een heel stuk niet meegenomen

- zelfde bij de link van danny... blijkbaar zijn haakjes nogal boosdoeners

- die van idiotheque werkt ook niet, denk dat dat op te lossen is door een spatie tussne het liggend streepje en de link

- link van scarum heeft ook last van afkapping bij de haakjes

- bij de link van funky dee schijnt er een paswoord nodig te zijn

- in de naam van fjoesz mist er een "s" ;)

paar kleine aanpassingen en dan is hij helemaal in orde denkik :okdan:

Ik heb ernaar gekeken. In mijn post zijn de gehele links zichtbaaar, maar in de uiteindelijke thread niet... ik ben ermee bezig. Dank voor de melding! :okdan:

Origineel geplaatst door shortwave
Ha, Demian wat vat je het allemaal weer serieus op. Je weet heel goed dat allle discussie mogelijk is, enkel niet in de stem-thread. En wat doe jij? Nou ja...
Ha, Shortwave, natuurlijk vat ik uitspraken als : "Demian : Ik waarschuw je nu echt." serieus op.
Het was puur een foutje, ik had dat niet door, ik dacht, hee gezellig, iemand zegt wat, ik zeg ook wat. Hop.. Krijg ik een waarschuwing. (niet eens wetende wat dat in mag houden)

In antwoord op je vraag. Stemming eindgt gewoon op 2 februari zoals aangekondigd.
Duidelijk.

Ik ga het hier niet breed uitmeten, maar ik had een medisch probleem. Vandaar een iets latere start.
Dat is minder. Het beste daarmee in ieder geval.

Bericht door een moderator:
threads samengevoegd. Was niet de bedoeling deze thread te sluiten. Enkel inzendingen worden niet meer toegevoegd aan de lijst van deelnemers. Zie stem thread:

STEMMEN <-------

P.S. Zoveel mogelijk foute links gecorrigeerd. Dank voor de meldingen.

Misschien volgend jaar op 5 nummers kunnen stemmen? Nu kon ik niet de juiste verdeling maken. dat vind ik wel jammer eigenlijk. 2 mensen missen nu punten die het ook hadden verdient!:)

greeetzzzzz

En top van de moderators om het allemaal draaiende te houden. idd wel jammer dat het niet via de stemlijst gaat. Ideetje voor volgend jaar;)

1 ding moet ik wel zeggen, ik vind het wel tof dat de mods mijn signature wel laten staan, zodat wie dat wil een kijkje op de voter kan nemen, dit hadden ze ook kunnen verbieden.
Ik kan daar zelfs een soort van tevreden mee zijn. Daarvoor zeg ik, Modjes, Bedankt!

En al helemaal iedereen die mij of mijn voter steunt, zeer bedankt! :okdan:

Verder hoef ik zelf geen discussie meer over voter of niet, het is zoals het is, ik kan er mee leven.
Het is niet of nooit mijn bedoeling geweest om de sfeer te bederven, maar ik ben nu eenmaal kritisch en koppig, maar ik ben ook enthausiast en lief.

Ik hoop verder op een fijn en prettig verloop van alles enzovoort.. :luv:

Back