Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

)

denk je? moet dan idd wel een heel werk zijn geweest om al die extra parameters uit de URL's te filterenOrigineel geplaatst door pocketzip
die lijst kende ik, maar hij is dus blijkbaar niet met volledig succes overgenomen in de thread![]()

inderdaadOrigineel geplaatst door 6 trak
maar goed, doe er uw voordeel mee zou'k zeggen!

Origineel geplaatst door shortwave
Demian... ik waarschuw je nu echt. Dit is de STEM-thread. Dus alleen stemmen hier! Dus je opmerking heb ik alweer verwijderd.
Origineel geplaatst door hermax
Lijkt me logisch dat 31 januari best behouden kan blijven. Da's nog altijd bijna een volle maand kans om te stemmen. Meer dan genoeg me dunkt.
Origineel geplaatst door pocketzip
ben even naar foutjes gaan zoeken (iemandmoet het doen)
- de link bij marando klopt niet, hij neemt in de link het deel vanaf de haakjes niet mee
- bij de link van AOR is er ook een heel stuk niet meegenomen
- zelfde bij de link van danny... blijkbaar zijn haakjes nogal boosdoeners
- die van idiotheque werkt ook niet, denk dat dat op te lossen is door een spatie tussne het liggend streepje en de link
- link van scarum heeft ook last van afkapping bij de haakjes
- bij de link van funky dee schijnt er een paswoord nodig te zijn
- in de naam van fjoesz mist er een "s"
paar kleine aanpassingen en dan is hij helemaal in orde denkik![]()
Ha, Shortwave, natuurlijk vat ik uitspraken als : "Demian : Ik waarschuw je nu echt." serieus op.Origineel geplaatst door shortwave
Ha, Demian wat vat je het allemaal weer serieus op. Je weet heel goed dat allle discussie mogelijk is, enkel niet in de stem-thread. En wat doe jij? Nou ja...
Duidelijk.
In antwoord op je vraag. Stemming eindgt gewoon op 2 februari zoals aangekondigd.
Dat is minder. Het beste daarmee in ieder geval.
Ik ga het hier niet breed uitmeten, maar ik had een medisch probleem. Vandaar een iets latere start.
|
Bericht door een moderator:
|
|
|