Hmm, ik zie dat de link et niet goed doet, en voor editten ben ik te laat
Hier is alsnog de goeie link naar mijn nummer:
Thou And Thy Army - Citizen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Idioteque
Hmm, ik zie dat de link et niet goed doet, en voor editten ben ik te laat![]()
Hier is alsnog de goeie link naar mijn nummer:
Thou And Thy Army - Citizen
![]()
Origineel geplaatst door demian
Mag ik, gezien het hoge niveau van een aantal tracks tot nu toe al, alsnog verzoeken om de contest een 5 punten systeem te laten gebruiken ipv 3.
Dit is echt véél leuker voor iedereen, ik wil het telwerk eventueel op me nemen, (heb er tenslotte al een systeempje voor)
Voten kan gewoon via het forum gaan, ik neem de ingevulde votes dan wel over in de voter.
Transparantie alom en iedereen kan mee tellen als ie dat wil.
Wil ik Shortwave en wie dan ook er op wijzen dat het mij niet gaat om tegen de regels in willen druisen, ik wil graag het beste voor iedereen, en een 5 punten systeem geeft veel meer waardering aan de inzenders dan 3 en is bovendien spannender.
Ik snap niet wat het bezwaar kan zijn, leden die op basis van een 5 punten systeem niet meer mee zouden willen doen of wat dan ook voor bezwaren zouden opwerpen kan ik eerlijk gezegd niet begrijpen.
Sterker nog, vorig jaar IS democratisch besloten een 5 punten systeem te gebruiken, waarom is dat dan nu weer terug gedraait naar 3, teveel telwerk soms?
Deze thread mag oa gebruikt worden voor discussie, daarom vraag ik, zijn er nog meer lieden die graag 5 punten willen ipv 3, dan hoor ik dat graag, dat kan Shortwave misschien ertoe bewegen om zijn beslissing bij te stellen, want deze contest is erg ondemocratisch tot stand gekomen, en ik vind dat we, 'de leden' meer verdienen dan dat.
Ik zal me verder niet meer bemoeien met 3 of 5 punten systeem etc, maar het argument steeds dat het maar een spelletje is en niet te serieus moet zijn en dat daarom de regels omtrent de contest best brak mogen zijn vind ik een beetje ongelofelijk.
Een contest is wat je er van maakt, en sprake van een wijziging waardoor iedereen in de kluts raakt lijkt me geen sprake. Toch?
![]()
Origineel geplaatst door quifster
Als je echt zo voor alle leden wilt spreken (wat dus ook inhoudt dat je het leuk houdt voor mensen zoals ik)
Origineel geplaatst door chrizz
k wil wel eens zien hoeveel mensen dat nou zijn namens wie jij spreekt.

Origineel geplaatst door demian
Vorig jaar is iig democratisch besloten voor 5 punten, dit kan je nazoeken als je wil.![]()

Origineel geplaatst door chrizz
Klopt, weet ik, maar ik wil ook graag weten of er meer mensen zijn die behoefte hebben aan 5 punten, omdat ik die mensen nog niet heb gehoord.

Origineel geplaatst door cangoeroes
hoeveel is het prijzengeld ook alweer
waar zijn die links naar de tracks? ik zie alleen maar lange lappen tekst !?!

Fair enoughOrigineel geplaatst door Dr. RiPsaw
Mijn mening over de puntentelling/stemwijze: ik vind een 3 punten systeem zoals aangegeven door Shortwave voldoen voor de contest.

Dingen liepen idd niet vlekkeloos vorig jaar, maar dat kwam ook omdat idee-vorming en ontwikkel-periode en overleg gelijktijdig plaatsvonden, niet zozeer mijn schuld als wel gewoon hoe het ging, ik snap dat de discussie overheerste hier en daar en dat is jammer, maar was onvermijdelijk omdat overleg echt nodig was en iedereen een eigen mening weer had. Wat ok is natuurlijk. (vind ik dan)Het systeem van Demian vind ik overigens ook mooi met de website en automatische teller etc, maar dan vind ik dat zo'n systeem moet worden geintegreerd in de SF website, want vorig jaar gaf het een hoop onduidelijkheid omdat mensen moesten verifieren etc; het systeem riep meer discussie op dan dat het wat toevoegde aan de contest. De contest van 2004 verliep toch ook prima met de puntentelling? Het kostte wat meer tijd voor de puntentellers, maar het was tenminste open en duidelijk.
Dit was ook het geval maar mocht niet baten. Helaas.
En mocht er echt behoefte zijn voor een dusdanig systeem in de toekomst, zorg dan dat je het rond hebt voordat de contest begint, en niet halverwege, waardoor er nog allerlei wijzigingen zouden moeten worden doorgevoerd zoals je nu wilt.

Origineel geplaatst door Flesje
Vorig jaar had de voter idd last van kinderziektes en ging het niet helemaal netjes en goed nee. Maar het is gewoon verrekte jammer dat er dit jaar geen herkasing is voor de voter. Dan had iedereen tenminste nog kunnen leren van de fouten die er gemaakt zijn.