SF contest - beste track 2006

maakt toch niet uit ofdat 'ie voor de oorlog gemaakt is of niet, als tie maar niet eerder gepubliceerd is... ofwel? ...nee toch

Origineel geplaatst door Funky Dee
maakt toch niet uit ofdat 'ie voor de oorlog gemaakt is of niet, als tie maar niet eerder gepubliceerd is... ofwel? ...nee toch

mwah, ik vind eigenlijk toch wel een beetje dat je een track uit 2006 moet uppen hoor ...das een beetje de ongeschreven regel eigenlijk, maar goed... wie ben ik :P

hebbie niks leuks recents dan? aan je avatar te zien genoeg leuke spulletjes :)

mwah, ik vind eigenlijk toch wel een beetje dat je een track uit 2006 moet uppen hoor ...das een beetje de ongeschreven regel eigenlijk, maar goed... wie ben ik :P

hebbie niks leuks recents dan? aan je avatar te zien genoeg leuke spulletjes :)
Nee helaas, ben net bezig met het uitvinden van een nieuwe stijl samen met een DJ en ik ga een Music Production Course volgen in Rotterdam dus , geen tijd. Maar het is inderdaad het eerlijkste als alle tracks uit 2006 komen.

Ik vind trouwens de Virus TI track van Quifster het beste van dit jaar

Origineel geplaatst door Funky Dee
Nee helaas, ben net bezig met het uitvinden van een nieuwe stijl samen met een DJ en ik ga een Music Production Course volgen in Rotterdam dus , geen tijd. Maar het is inderdaad het eerlijkste als alle tracks uit 2006 komen.

Ik vind trouwens de Virus TI track van Quifster het beste van dit jaar

Track van Quifster is inderdaad mooi, maar aangezien jij het de beste track vindt van dit jaar, betekent dat dan dat jij ALLE tracks geluisterd hebt van alle leden dit jaar? If so, good job!

Origineel geplaatst door demian
Coole tracks ! :okdan:

best koud inderdaad!

--> :eureka:

url]

Origineel geplaatst door Marando
Track van Quifster is inderdaad mooi, maar aangezien jij het de beste track vindt van dit jaar, betekent dat dan dat jij ALLE tracks geluisterd hebt van alle leden dit jaar? If so, good job!
Tot nu toe heeft hij mijn stem (als hij mee doet teminste want hij staat inderdaad niet in deze thread), ik denk niet dat iedereen z'n ding al gepost heeft, dus........ kom op mensen!! Wees niet zo lui als ik!!! 8o)

edit heb toch maar een orginele gekozen
->->->->->->:kimono:<-<-<-<-<-< daar kies je "beneath the bleu lights"

Ik wens eenieder een gezond en gelukkig en natuurlijk een productief nieuwe jaar :)

Origineel geplaatst door Sioux
Hoi,

Ik doe ook maar eens mee. Voor de eerste keer post ik een track van mezelf op het forum nu eigenlijk. Tot nu toe heb ik alleen maar covers gepost. Dit is een van de tracks die op mijn eerste CD gaat komen. Naar verwachting komt die begin volgend jaar uit. Veel plezier alvast met deze track.

http://www.synth.nl/mp3/Maranello.mp3

Toch maar even een berichtje nog. Ik heb deze nog een beetje verbeterd. Nog wat aan de drumtrack gewerkt. Dus als je hem al had gedownload misschien nog even een keer doen. Veel plezier ermee.

Groeten Sioux

Back