Kutnummer Contest

6 trak

?ILLEGAL QUANTITY ERROR
Gnaaf mensen,

Wij nodigen jullie uit om mee te doen aan dé Kutnummer contest van 2006.

De 'maak bewust een kutnummer' - thread is een groot succes gebleken (met inmiddels bijna 250 nummers),
daarom gaan we het feestje uitbreiden!

Alles vind plaats via de contest voter welke te vinden is op:
http://www.oengaboenga.net/kutnrcontest/

Een ieder mag 1 track inzenden tot 31 december 2006.
Inzenden doe je door op de SUBMIT button te drukken en de gegevens in te voeren.

Vanaf 1 Jan 2007 kan er gestemd worden tot 31 januari 2007.

succes!
6 trak & demian :mega:

Zie ook: Hol Of Feem. Of luister, om nog ff goed in de stemming te komen, naar de kutmixen.

Laatst gewijzigd:
ik vind het toch lastig,

dus als ik straks bijvoorbeeld helemaal geen stemmen krijg betenent het dan dat ik een heel goede track heb gemaakt?

ennee... in mijn voetnoot doe ik alvast een poging om vast stemmen te winnen. mag dat? mijn stategie was om zo vroeg mogelijk te beginnen met inzenden zodat iedereen die gaat luisteren deze als 1 van de eerste hoort, zodat het bij de desbetreffende persoon in zijn hoofd blijft hangen.. jaja ik heb er over nagedacht.

komt er nog een lijsttrekkersdebat waarbij iedereen die een inzending gedaan heeft gaat debatteren in de chatroom zodat de zewvende kiezers zich kunnen orienteren??

gegroet, DA ReNiksMaztah..

o ik bedoel... bliepbliep...

Origineel geplaatst door bliepbliep
ik vind het toch lastig,

dus als ik straks bijvoorbeeld helemaal geen stemmen krijg betenent het dan dat ik een heel goede track heb gemaakt?

hihi.. erm.. ik denk als je geen stemmen krijgt, dat je track euh.. heel goed moet zijn idd.. :D

OF de rest heel erg kut natuurlijk...

mijn complimenten voor de toffe submit-site! erg mooi gemaakt!

enne... ik las net dat de minimumlengte van een track 3 minuten is. en mijn track is maar 2.57!!! ben ik nou gediscwalificeerd??!!

bliepbliep

enne... ik las net dat de minimumlengte van een track 3 minuten is. en mijn track is maar 2.57!!! ben ik nou gediscwalificeerd??!!
erm... :Z 8) de regel moest idd nog ff geschrapt worden...

je bent iig goed bij de les bliep! :D

[edit]
reeds opgelost
[/edit]

Laatst gewijzigd:
gewoon 3 seconde loopje maken en copy / pasten tot je 3 minuten muziek heb.. ik denk dat je t daarmee aardig ver zou schoppen in de kutnummer contest :)

mijn complimenten voor de toffe submit-site! erg mooi gemaakt!
Thnx! :)

Hehe, spelregels heb ik ff aangepast. Goed opgelet idd.. Zo hoort het! :okdan:

ik heb schlagerspacecake maar gesubmit, dat vind ik dan toch het kust.. crazy frog was a beetje te gepolijst, en die zomerhit zou zo op een kids top 20 cd kunnen :P en dat rommlenummer van mijnprofessionelestudio, is meer zoiets .. rommeligs :)

Origineel geplaatst door Marsman
Ik houd het maar bij mn laatste inzending in het voorgaande topic.... even de andere inzendingen beluisteren, kan ik ook nog lachen.. :D

Ik vind hem wel dik, echt geflipt!! :okdan:

Back