Tapco Blend 6

pfoffer

Stamgast
alle mixers zijn even simpel of even moeilijk. En kleuring houd je altijd wel. Zelfs onbetaalbare merken als bijvoorbeeld SSL kleuren (die juist) en dat is vaak ook gewenst.

Mag ik je vragen waarom je bang bent voor kleuring? Of waarom dit ongewenst is?

Mackie is niet beter als soundcraft (voor de bashers onder ons goed lezen.. ik zeg hier namelijk niet mee dat soundcraft beter is als mackie) ..

Mackie en Soundcraft zijn allebei topmerken, verschil is alleen dat soundcraft een grote positie heeft in de budget markt waardoor mensen misschien Soundcraft zien als een B merk..

verder zou ik maar gewoon je soundcraft houden aangezien je er blij mee bent, daarnaast heeft de blend maar een 2 band EQ en je compact een 3 ..

De Blend 6 doet wat ie moet doen... geluid van verschillende instrumenten samenvoegen en door mn monitoren naar buiten pompen... de EQ staat altijd op 0 bij mij, dat regel ik in Cubase... verder ist gewoon een simpel mixertje... wat er nou precies *Mackie* aan is weet ik ook niet... Zoals Resonance zegt een Tapco is geen Soundcraft en andersom... Enige wat de Blend 6 meer heeft is 2 Aux sends/returns.... Ik zou t gewoon voorlopig bij je Compact 4 houden ;) ...

Thx guy's

Doe ik ook!

Mijn kanalen zijn zo langzamerhand allemaal vol, dus als je nog eens een Blend 6 zoekt ;)

Back