gratis Space Muziek

phrozenlight

Ingeburgerd
Laatst gewijzigd:
Eerste indruk is erg goed, mooie klanken en prachtige sfeer. Het zijn wel erg lange tracks dus het kost wat tijd om iets over de compositie te zeggen. Ik zal ze allemaal downloaden en vervolgens op m'n gemak beluisteren (je moet er namelijk wel even voor in de sfeer zijn ;) )

Let trouwens even op de link van Echomachine (moet zijn: http://www.archive.org/details/Echomachine).

:kroon:

Ben nu aan het luisteren in de computerzaal van de faculteit en waan mij "an antropologist from mars",maar ik kies toch voor de downloadoptie ivm studievoortgang. Klinkt erg tof, je neemt echt de tijd ervoor. Dit soort muziek hoor ik graag, daarnaast is het een goed pleidooi voor freeware. Succes

?

?

Ik eigenlijk wel erg nieuwsgierig naar welke software je hebt gebruikt voor deze muziek.
En hoe je 't hebt aangepakt. Het klinkt allemaal erg goed.

Re: ?

Re: ?

Origineel geplaatst door exhead
Ik eigenlijk wel erg nieuwsgierig naar welke software je hebt gebruikt voor deze muziek.
En hoe je 't hebt aangepakt. Het klinkt allemaal erg goed.

Buzz tracker met freeware vsti's
zoals Synth1, Cygnus, tapeworm, HG. Fortune's synths etc
en effecten binnen buzz zoals chorus, ninja-delay, panzerdelay, flanger, phaser en sonic verb.

Nadat ik de geluiden/presets van de synths en effecten heb gecreerd live inspelen met midikeyboard op verhoogde snelheid, bv 280 BPM, dan de snelheid verlagen naar bv 45 bpm.
Daarna de patterns van de diverse synths verschuiven ten opzichte van elkaar.
Soms de presets nog wat aanpassen of een synth vervangen
Daarna een wav van het nummer maken, en de fadein en fadeout in audacity toevoegen.

en klaar is het nummer .

En dat allemaal terwijl ik geen piano kan spelen

:D :D 8D 8D 8D

Back