Nieuwe track half af hulp gevraagd

Twin-x

Gedeactiveerd account
Hoi,

Gebruikelijke apparatuur. Dit is wel een iets ander genre als jullie van mij gewend zijn maar ik vind persoonlijk dat ik lekker ga.

Als de track af is wil ik fuse vragen om m te masteren. Mijn vraag is hoe is de keuze van geluiden goed en zit het arrangement niet dom inelkaar? Ik ben hier niet zo goed in. Mijn normale tracks klinken 6 min hetzelfde. Dit keer niet. :bekdicht:

http://www.twin-x.com/mp3/dandt.mp3

Origineel geplaatst door Traxopia
Ik kan die mp3 niet downloaden vanaf je site :( "four-o-three forbidden" )

save target as..

Hard Electronica! Wat ik lekker vind zijn de drums/beats. Als die straks in de mastering nog wat vetter aangezet worden zijn ze dus perfect. De rest van de geluiden zitten wat mij betreft op de juiste plekken. Evenals de vocal samples. Ik (persoonlijk) zou er niet al teveel aan veranderen, hoewel mijn kennis van arrangeren niet helemaal toppie is! Behalve de break op 3.00 of zoiets, die klopt niet! Maar goed tis een work in progress.

Eric

VET!!! lekker rauw, Drums mogen in 't mid wat (meer?) distortion hebben van mij (disto-freak-me) en misschien is een een langere decay op je kick wel mooi en dan ook iets omlaag pitchen.

had ik al gezegd dat ik 't vet vind?

Origineel geplaatst door bambamstudio
Wil wel een remixje in elkaar knallen ;)

Gna Gna dat mag als ie af is natuurlijk. Dan mogen alle remixen erop worden losgelaten.

Nu nog niet anders gaan jullie me nog op ideen brengen ;)

D'r zit een gat in op het eind. Hoort dat zo?

Origineel geplaatst door fuse
D'r zit een gat in op het eind. Hoort dat zo?

Nee dat hoort niet zo. Ik was gestopt omdat ik naar bed moest dus ik had snel een dump gedaan van mijn halve werk.

Maarre fuse zit hier wel een masterings klus voor jouw in? Of is t de moeite niet.

Ik vind hem cool jeff!!
Ik krijg er een VPRO radio gevoel bij en dat is een compliment hoor, lekker vaag maar wel lekker hoor.
Mix is ok hoewel het er op de een of andere manier niet uit "knalt" maar dat is een kwestei van masteren.

Die gemasterede versie van fuse klinkt beter, alleen jammer dat daar een vage faseverschuiving inzit wat heel irritant op mijn oortjes werkt en er voor zorgt dat ie niet op vinyl geperst kan worden.. slaat de naald over doordat deze omhoog komt in de groef

:duivels:

Nee dat niet, vond de mix wat plat qua stereo. Heb een beetje met de fasen lopen schuiven. Maar dan weer net iets teveel. :)

Back