Va --> Analog Sound

trouwens ik heb nu mijn ms2000r door mijn soundcraft compact 4 gehaald en lekker met de eq zitten klooien en DAMN! dat klinkt al stukken beter. 1 beat kan ik gewoon niet opzetten zonder dat de halve straat denkt dat er een aardbeving is.

hey ik heb nog een hele amateuristische vraag voor jullie. ik heb inserts op mijn mixer en ik heb zon bas effecten module met send 1 & 2 en return 1 & 2 en dan nog een instrument ingang op de voorkant en 2 outs aan de achterkant en nog een jack ingang aan de achterkant waar niks bijstaat ( footswitch?) en midi. maar hoe kan ik dit aansluiten? ik heb allemaal dingen geprobeerd maar ik snap er niks van. ik heb wel zo'n insertkabel enzo maar de enige manier hoe het me lukt is via de instrument ingang maar dan heb ik alleen mono en dat betekend dat 1 kanaal van mijn synth dan door dat ding zou moeten en de andere niet dus dan krijg je denk ik een beetje vreemd geluid wanneer je geen effecten gebruikt maar wel stereo je synth opneemt.... HELP!

Waarom trek je je signaal gewoon niet even door zn originele broertje MS20? Scheurt t ook meteen beter.

Origineel geplaatst door =XTRECIST=
Waarom trek je je signaal gewoon niet even door zn originele broertje MS20? Scheurt t ook meteen beter.

Waarom neem je niet gewoon de MS-20?

ok wie gaat mij trakteren op een ms-20 dan?

Mocht je je muziek wat willen opwarmen kan je er ook voor kiezen om je hele mix nog eens door wat buizenapparatuur te halen of door een of ander analoog apparaat met karakter

dat weet ik maar ben dan aub iets specifieker noem wat apparaten die je me zou adviseren.

Wat dacht je van een Focusrite Mixmaster? Analoge compressie en analoge eq die je sound behoorlijk opwarmen. Zowel voor je MS2000r als voor de gehele mix.

Maar wat ik al las, waarom laat je de MS2000r niet in zijn waarde zoals hij is. Mensen kunnen lullen wat ze willen maar hij heeft een heel eigen 'aggresief' karakter. Ik ben dol op zijn sound!

Back