wel, ik ben gitarist in een rockband die flink zijn best doet om de geëffende paden af en toe eens te verlaten, tenminste wat sound betreft (maar qua songs behoorlijk poppy blijft). ik maak ook de nummers, thuis in mijn eentje. sinds ik de moogerfooger murf heb leren kennen heb ik in synthese weer een nieuwe manier gevonden om af en toe met sounds te werken die de meest rockbands over het hoofd zien. Daarom zoek ik een synth. Om opnames op te fleuren, om nummers dat karakteristieke extra te geven. ik ben inderdaad niet uit op (voor mij) omslachtig midi-gedoe. Plug & Play is meer mijn ding.
(de eerste synth die ik tegenkwam op het net was de Little Phatty. ik dacht meteen dat is'm. maar hij kost nogal wat duiten merkte ik en dus ging ik verder zoeken. zo kom je al gauw bij de minimax. en bij Alesis ION. enzovoorts. en dan weet je het in het geheel niet meer natuurlijk...)
(de eerste synth die ik tegenkwam op het net was de Little Phatty. ik dacht meteen dat is'm. maar hij kost nogal wat duiten merkte ik en dus ging ik verder zoeken. zo kom je al gauw bij de minimax. en bij Alesis ION. enzovoorts. en dan weet je het in het geheel niet meer natuurlijk...)