Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Funky Dee
Dude, ik heb hem en ben echt niet aan het trippen ofzokijk maar:
Zero-G Nostalgia VSTi includes:
INSTRUMENTS & SYNTHS: ARP 2600, ARP String Ensemble, ARP Pro-Soloist, ARP Odyssey, Casio VL-Tone, Casio CZ101, Casio PT-30, Crumar Performer, Chamberlin, Chapman Stick, Clavinet D6, Delicia Medlodica , Dubreq Stylophone, Ensoniq SQ80, Ensoniq SQ-R, Elektronika EM-25, Elka Synthex, Eminent 310, Emulator 2, Fairlight CMI IIx, Farfisa organ, Farfisa Soundmaker, Fender Rhodes, Gem DEX20, Gem S2, Hammond B/C3, Hammond M102, Hohner Pianet, Jen bass Pedals, Kawai K5000, Korg Prophecy , Korg Trident, Korg Wavestation, Korg M1, Korg MS20, Korg Polysix, Korg X5DR, Mellotron, MemoryMoog, MiniMoog, Moog Taurus Mk1, Moog Opus, Moog Voyager, MultiVox MX202, NanoBass, Novation SuperNova II, Modulus Monowave, Novation K-Station, Oberheim Matrix 12, Oberheim Matrix 1000, PolyMoog, Prophet 5, PPG Wave 2.2, RMIElectrapiano, S+S synths, System 100, TB303, VP300 Vocoder Plus, Alpha Juno 2, D50, Jupiter 6, MKS50, RS202, SH101, Sci-Fi, Suzuki SX-500, TI Speak & Spell, Wurlitzer EP200, Wurlitzer EP203, Vako Orchestron, Vox Continental, Yamaha CP70, Yamaha DX7, Yamaha CS1x, Yamaha CS5, Yamaha CS80, Yamaha CVS10, Yamaha SY2, Yamaha SY85, Yamaha TX81Z.
BEATBOXES/DRUM SYNTHS: Ace Tone 'Rhythm Ace', Akai XE8, Akai XR10, Alesis HR16, Alesis HR16b, Alesis SR16, Boss DR55, Boss DR220, Fricke MFB512, Kawai R5/R50E, Korg DDD1, Korg DDM110/DDM220, Linn LM-1, Linn 9000, Mattel Synsonics, MXR 185, Sequential Drum Traks, Sequential Tom, CR78, TR606, TR707, TR727, TR808, TR909, Simmons SDSV, Yamaha RX11, Casio RZ1, Emu Drumulator, Keytek MDP40, Korg 'Mini Pops', Linn Drum Mk2, Oberheim DX, TD7 V-drums, TR505, Sakata DPM48, Sound master SR88, Sound Master Stix, Soundtech Rhythm 12, Pearl DRX-1, Pearl Syncussion, Yamaha DD10
Link
)
wel vette stroomrekening, maar die hadden we toch al 
Origineel geplaatst door man-T
inderdaad , geen vst's het zou wel geweldig zijn om die hele lijst daadwerkelijk als vst ( of nog beter: hardware!!)
thuis te hebben... lekker lekker lekkerwel vette stroomrekening, maar die hadden we toch al
![]()
Hey .. goede keuze als je het mij vraagt.... heb er eentje te leen gehad ooit van een vriend... een erg goede virtueel analoge synth... ik denk wel voor alles geschikt... maaaarrr... wel rekening houden met: niet al te veel stemmen ( 20 , wat eigenlijk niet echt heel weinig is trouwens..maar mischien wil je er meer...) en 4 parts, en geen effecten aan boord zoals delay en reverbs... wel weer 4 outputs ( 2x stereo of 4x mono als ik me niet vergis.... dus als je een mengtafel hebt en een (paar) losse effect bakken hebt....geen probleem... ) maar erg goed klinkende synth.. hmmm 900 euro is wel veel denk ik ...maar dat kun je wel uitzoeken op internet... als je die virus erbij koopt dan zou je hem ook nog daar doorheen kunnen sturen en de fx van de virus erover zetten (de virus heeft toch een input of ben ik nu gek....) ,, maar das niet optimaal.... die input kun je ook op andere manieren creatief gebruiken...Origineel geplaatst door djberjo
Ik ga binnenkort een Clavia Nord lead 2X halen maar ik twijfel toch nog een beetje.
Heeft iemand van jullie deze ook thuis 1 liggen? zoja waar gebruiken jullie hem voor? (welke muziek, filmmuziek, beurs muziek, reclames, ect,)
Ik wil hem gaan gebruiken voor: muziek (hardstyle, electro house club achtige muziek)
Maar ook voor bij video fragmenten en of reclames.
Ik wil er waarschijnlijk ook nog een acces virus C of B bij kopen en sluit deze daar dan ook mooi op aan?
Is deze daar goed voor te gebruiken?
Vinden jullie 900 euro voor een demomodel die er nog netjes uitziet en eigelijk niks geleden heeft veel geld of is dat een goede prijs?
Met vriendelijke groet,
Bjorn Berkvens

Origineel geplaatst door djberjo
mij lijkt 20 stemmen best veel, maar dit wordt nou ook mijn eerste hardware synth, maar daar is misschien wel wat op de vinden zodat je meer stemmen kan krijgen in je geluid.(20 stemmen opnemen afspelen + nieuwe toetsen erbij.)
Ik heb een korg kaos pad 3 thuis liggen en dan kan ik hem daar doorheen halen of de effecten uit Ableton live.
Ik vind het best raar dat hij in die winkel wat jij zei zo goedkoop is want bij i 4 muzique en feedback ligt hij voor 1100 euro nieuw.
Maar ik vraag me af of 900 euro dan niet te veel geld is. want het scheeld maar 200 euro met een nieuw model.
Ik moet wel zeggen hij is als nieuw geen krasje helemaal niks, alles erbij behalve de doos.

|
Bericht door een moderator:
|
|
|