ProtoHuman
Gepokt en gemazeld
|
Bericht door een moderator:
|
|
|
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
|
Bericht door een moderator:
|
|
|
Origineel geplaatst door talkboxert
Als je naar een hardware/vintage synth zoekt...
Ik ben de laatste tijd erg gecharmeert geraakt van de ensoniq SQ 80 (ESQ 1 is dezelfde sound engine geloof ik) Echt een waanzinnig ranzige bak die je voor 175 a 200 euro op de kop kunt tikken! Ook een stuk simpeler te editten dan bv een matrix of menig ander menu geeditte synth.8 stemmen 3 oscilatoren, tientalle golfvormen 4 envelopes, drumsounds. kortom je kan oneindig veel ermee veel meer dan bijv een juno of poly six oid en die zijn meteen een stuk duurder. (+/- 300?).
Naar mijn mening de beste budget beginnerssynth!
)
Origineel geplaatst door mra
Heej,
Ik ben nu al tijdje bezig met producen maar dan alleen digitaal met reason 3 en ableton live 6.
..
Ik zoek een synth die heel erg vete basslijnen kan makken die je vaak hoort in Drum and Bass.
Of kan dat ook in software vorm ?

Origineel geplaatst door Phibes
Ik zit in een fase waarin ik over wil gaan van soft- naar hardware (ik heb alleen ervaring met de Microkorg) en ben op zoek naar een synth die het geluid kan maken wat lijkt op 't geluid uit videogames uit de jaren 80. Ik ben er helaas veels te laat achter gekomen dat er een Sidstation op de markt is gebracht maar nu niet meer wordt geproduceerd.

Origineel geplaatst door Mach
Heeft iemand een zinvol advies?
Origineel geplaatst door djberjo
Ik heb een CME UF5 master midi keyboard.
vandaag had iemand een catalogus boekje bij op het werk daarin zag ik staan dat je een synth module erin kan zetten.
http://www.cme-pro.com/products-list/product-asx.html
kent iemand dit, en wat zijn hem of haar ervaringen erover?
als ik orgel, piano geluiden erbij willen ect zou dit dan een mooie aanvulling zijn of zeggen jullie je kan beter je geld in je portomonee houden.
Met vriendelijke groet,
Bjorn Berkvens
Origineel geplaatst door djberjo
in dat muziekblad stond 250 euro in belgie. Daar was alles duurder dan in nederland dus ik schat een 200 a 220 euro in nederland. Teminste vergeleken met de prijzen uit dat boekje en de gemiddelde prijs die ik tegen kom van andere producten.

Origineel geplaatst door Canis
hallo, ik ben nogal nieuw![]()
ik zou deze vakantie graag een synth aanschaffen
mijn budged is 500 a 600 euro
nu zat ik te denken aan de novation x-station
of de roland sh 201
de x-station heeft een audio interface (zou misschien handig zijn als ik later nog een mic wil aansluiten ofzo)
heeft ook aftertoutch
helaas heb ik nog niet veel demo's gehoord ofzo
van de roland wel en die klinkt wel goed vind ik.
maar de heeft wel minder te bieden naar later toe, door minder uitgebrijde audio interface
dus twijfel ik
alvast bedankt![]()
want nu weet ik het echt niet