SpaceAgent202
Sinds 2001
daar kun je lekker vlug ideeen mee uitwerken druid! gaaf!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

lijkt wel profi zoOrigineel geplaatst door ruudvee
Even een studio update.
Men neme een oude burolamp en bouwt hem om naar microfoon standaard.![]()

&daar kun je lekker vlug ideeen mee uitwerken druid! gaaf!
ik zou sequencen op beide
Nice! Hoe combineer je de RM1x en RS7000? Sequencen op een, en geluiden uit de ander?
Origineel geplaatst door druid
PS: Ik gebruik in m'n huidige setup geen PC, behalve om het eindresultaat op te nemen in Cubase en te exporteren naar mp3.
zo werk ik ook. waarom ben je overgestapt op de RS? vanwege de verbeteringen in de seq of vanwege de sampler?
)Interessant.... hou ons op de hoogteOrigineel geplaatst door druid
@Roel: Ik vind de RM1x heel erg lekker werken, de reden dat ik een RS7000 heb gekocht is dat ik graag op de zelfde manier wilde kunnen werken maar standalone toch meer mogelijkheden wilden hebben dan op de RM1x.
Ik ben erg blij met de extra's van de RS (filters, (master) effecten, sampler) en de verbeteringen ten opzichte van de RM1x (verbeterde grid edit, switchen tussen naar edit mode terwijl de sequencer loopt, etc.) Maar het is wel even wennen omdat de RS wel erg op de RM1x lijkt maar net even anders werkt. (Ik druk geregeld blind ergens op de behuizing van de RS op een plek waar op de RM1x een knop zit)
Druid
.