Mijn studio annex crib XI [post hier foto's!]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Even een studio update.
Men neme een oude burolamp en bouwt hem om naar microfoon standaard.:eureka:

Attachments

• studio-2.jpg
    studio-2.jpg
    29,4 KB · Bekeken: 123
Origineel geplaatst door ruudvee
Even een studio update.
Men neme een oude burolamp en bouwt hem om naar microfoon standaard.:eureka:
lijkt wel profi zo :P

daar kun je lekker vlug ideeen mee uitwerken druid! gaaf!
&

ik zou sequencen op beide

@Roel: Ik heb de RS7000 pas sinds kort, daarvoor gebruikte ik de RM1x om snel ideeen uit te werken. Het idee is om het sequencen op de RS7000 te doen, de rest hangt aan de midi-out van RS (RS7000->A5000->MicroQ->RM1x) de audio zit met de main outputs op de mixer(behalve de RM1x) en de individuele outputs gaan naar de inputs van een ander apparaat. (RM1x->MicroQ->A5000->RS7000)

Nice! Hoe combineer je de RM1x en RS7000? Sequencen op een, en geluiden uit de ander?

@ProtoHuman: Ik gebruik(te) de RM1x veel standalone om snel iets mee uit te werken, met m'n huidige setup kan ik loopjes samplen van de RM1x op de A5000/RS7000 van de nummers die ik gemaakt heb.

Druid

PS: Ik gebruik in m'n huidige setup geen PC, behalve om het eindresultaat op te nemen in Cubase en te exporteren naar mp3.

Origineel geplaatst door druid
PS: Ik gebruik in m'n huidige setup geen PC, behalve om het eindresultaat op te nemen in Cubase en te exporteren naar mp3.

zo werk ik ook. waarom ben je overgestapt op de RS? vanwege de verbeteringen in de seq of vanwege de sampler?

zo werk ik ook. waarom ben je overgestapt op de RS? vanwege de verbeteringen in de seq of vanwege de sampler?

@Roel: Ik vind de RM1x heel erg lekker werken, de reden dat ik een RS7000 heb gekocht is dat ik graag op de zelfde manier wilde kunnen werken maar standalone toch meer mogelijkheden wilden hebben dan op de RM1x.

Ik ben erg blij met de extra's van de RS (filters, (master) effecten, sampler) en de verbeteringen ten opzichte van de RM1x (verbeterde grid edit, switchen tussen naar edit mode terwijl de sequencer loopt, etc.) Maar het is wel even wennen omdat de RS wel erg op de RM1x lijkt maar net even anders werkt. (Ik druk geregeld blind ergens op de behuizing van de RS op een plek waar op de RM1x een knop zit :D)

Druid

AO'S domain "teringzooi studio's"

AO'S domain "teringzooi studio's"

setup teringzooi....

Attachments

• pc2.jpg
    pc2.jpg
    33,3 KB · Bekeken: 133
Mooie oplossing zo met die glasplaat :eureka:

Origineel geplaatst door druid
@Roel: Ik vind de RM1x heel erg lekker werken, de reden dat ik een RS7000 heb gekocht is dat ik graag op de zelfde manier wilde kunnen werken maar standalone toch meer mogelijkheden wilden hebben dan op de RM1x.

Ik ben erg blij met de extra's van de RS (filters, (master) effecten, sampler) en de verbeteringen ten opzichte van de RM1x (verbeterde grid edit, switchen tussen naar edit mode terwijl de sequencer loopt, etc.) Maar het is wel even wennen omdat de RS wel erg op de RM1x lijkt maar net even anders werkt. (Ik druk geregeld blind ergens op de behuizing van de RS op een plek waar op de RM1x een knop zit :D)

Druid
Interessant.... hou ons op de hoogte :).

Nu ik dan sinds kort een setje mooie monitoren heb staan, hier ook van mijn kant maar een paar fotootjes:

studio1.JPG

studio2.JPG

studio3.JPG

studio4.JPG

studio5.JPG

Er blijven natuurlijk wensen, maar voorlopig kan ik me hier aardig mee redden :)

:) Netjes hoor, Panther.

wat een mooi plekkie Panther !

sjiek de friemel :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back