Mijn studio annex crib XI [post hier foto's!]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door crx303
Vind het een handige tafel met lekker EQ.

Klopt. Kwam van bass-molecules. Was iets te groot voor mijn "appartement", maar klinkt verder prima.

Origineel geplaatst door BCA303
Ik tel zo 7 stuks gear inderdaad. Behalve die 303... apart verhaal is dat toch :D

De achtste heb ik verkocht (Siel DK70) :)

photo.php

photo.php

photo.php

Ook ff wat nieuwe pics van de huidige situatie

studiootje

overzichtje
DSCF0031.JPG

mixertje monitorretjes fx&dynamics en drums in close up, nog net een distortion pedaal en de akai asq10 daar onder op de grond
DSCF0015.JPG

werk bureau met lekkers
DSCF0040.JPG

linker rack fx en dynamics, van boven naar beneden: ms20 controller, lexicon mpx 550, tc m-one, v-verb, tc m-one, focus compounder, LA GCX2, focus compounder, akai mfc42, focus mixmaster, links van het rack: rozzbox, virus c
DSCF0055.JPG

rechter rack: akai s2800, akai s3000 max uitgebouwd op fx board na, um880 midi interface, links van het rack novation remote 25, roland pg 300 (alpha juno controller) hartmann neuron vs.
DSCF0053.JPG

nog een keer de drums, de draaitafels, een stuk van de juno en een saaie jv30 voor de piano, een analoge compressor :D . een strat mini gitaartje (z,n geluid zeker niet!!!)
DSCF0044.JPG

sfeer plaatje met nog de jp8000 de alesis ion en de juno en jv30 er ook duidelijker op
DSCF0003.JPG

Nu is me studiootje zo,n beetje ook wel klaar, ik moet alleen nog een bryston een sherman en een emu 6400 turbo om z,n filters hebben, en dan nog 2 jaspers stands zodat ik nog wat met keys kan uitbreiden. Wil onder andere nog een nordlead en een mono/poly. Ik vind trouwens die ultimates die ik nu in gebruik heb ook niets om achter te zitten, zijn denk ik ook meer gemaakt om achter te staan. Rugpijn dingen zijn het.

erg mooi anoniempje. Staat voor wat centen bij elkaar daar :P

Was mijn studio maar net zo netjes:(. Zie hierboven :D

dankje mensen, ik heb alles aan de mixer hangen, alle 32 inline,s hangen nou ook bijna vol, compressors heb ik op alle bussen , en de fx op de auxen, ik kan alles met de bus knoppen (bij de faders) en de pan knoppen routen naar wat ik wil, de subgroepen outs hangen ook weer in de mixer, zo heb ik tot nu toe dus nog steeds geen patchbay nodig, het heeft me wel wat uurtjes tekenen gekost om zo aan te sluiten dat ik geen kabels hoef te verwisselen en toch alles aan alles kan gooien.

Origineel geplaatst door manvsmachine
Was mijn studio maar net zo netjes:(. Zie hierboven :D

Ik heb wel echt een opruim tik ja, ik kan geen muziek maken als er een bende ligt, dan moet ik eerst opruimen, ook als ik nieuwe dingen koop sluit ik ze pas aan als ik de boel heb opgeruimt, is dit een erge tik ?

Origineel geplaatst door anoniempje
Ik heb wel echt een opruim tik ja, ik kan geen muziek maken als er een bende ligt, dan moet ik eerst opruimen, ook als ik nieuwe dingen koop sluit ik ze pas aan als ik de boel heb opgeruimt, is dit een erge tik ?

Ik weet niet wat je van mijn studio vindt(scroll naar boven) maar ik vind het er niet netjes uit zien door alle kabels. Ik wil idd ook altijd alles eerst opruimen als ik iets nieuws koop :)

Origineel geplaatst door manvsmachine
Ik weet niet wat je van mijn studio vindt(scroll naar boven) maar ik vind het er niet netjes uit zien door alle kabels. Ik wil idd ook altijd alles eerst opruimen als ik iets nieuws koop :)

gelukkig, sta ik niet geheel alleen :) ik vind het best mee vallen trouwens in je studio kwa bende, oke de kabels is een flinke spagetti maar dat voor kom je toch niet denk ik , of je moet draadbomen gaan zitten maken, ook niet echt het leukste werk denk ik. die missende toets is me wel een doorn in me oog daar zou ik niet gerust op zijn tot ie heel was. Maatjes van mij als ze langskomen zeggen bijna altijd steevast, wordt je niet gek van al die kabels, maar ik vind die kabels best z,n charme,s hebben, het hoort er gewoon bij.

Origineel geplaatst door anoniempje
gelukkig, sta ik niet geheel alleen :) ik vind het best mee vallen trouwens in je studio kwa bende, oke de kabels is een flinke spagetti maar dat voor kom je toch niet denk ik , of je moet draadbomen gaan zitten maken, ook niet echt het leukste werk denk ik. die missende toets is me wel een doorn in me oog daar zou ik niet gerust op zijn tot ie heel was. Maatjes van mij als ze langskomen zeggen bijna altijd steevast, wordt je niet gek van al die kabels, maar ik vind die kabels best z,n charme,s hebben, het hoort er gewoon bij.

Tja die missende toets is niet het enige aan die solina wat kapot is. Maar het ding is in reparatie. Alleen door tijdgebrek staat ie zolang in de studio.

jamaar ik had deze nog niet gepost:D

ik weet niet of ik hiero spijt van ga krijgen:
P1010061.jpg

oja maar 3 seconden geleden zag t er weer zo uit dus achja
IMGP4485.jpg

zie je die fiets ?? dat kan toch echt niet

Origineel geplaatst door Lukast
jamaar ik had deze nog niet gepost:D

ik weet niet of ik hiero spijt van ga krijgen:
P1010061.jpg

zie je die fiets ?? dat kan toch echt niet

das geen ouwe fiets :D