Distorterd Rabbitz - Cherrygirl (funk)

Vet gek:)

Mooie sounds allemaal wel.. die synth bass had van mij wel wat meer laag mogen hebben.. maar helemaal vet de rest..
neem aan dat je het ook zelf heb ingespeeld, de gitaar?? lekker slagje..!!

Waar heb je het op gemaakt.. en waarmee??

Origineel geplaatst door pocketzip
muzikaal vind ik 'm echt leuk, zang in de deze ligt me minder:)

Zingen heeft niks met muziek te maken, en je hoeft ook niet muzikaal te zijn om te kunnen zingen???:geslaagd:

Heeft bestwel wat weg van sly op sommige plekken idd

instrumentaal, muzikaal, blijf de twee altijd verwarren...

tweede poging dan:
vooral de elementen waar geen menselijke stembanden bij betrokken waren liggen me in dit nummer :D

Hahaha:) nee idd..

Zo'n zangpartij waar je van moet houden.. en muziek waar de meeste mensen zich wel in kunnen vinden:)
ik vindt de zang wel vet.. zeg maar niet voor de hand liggend enzo..

fukking funky!!! 8)

maaarrrr.... de zang is mijns inziens de zwakste schakel. Af en toe ligt de melodie buiten je bereik.. en het klinkt alsof het door een Yoko microfoon is opgenomen (heb ik zelf ook jaren gedaan en is absoluut geen bezwaar), en dat komt de track jammer genoeg niet ten goede. Maar alle partijen zijn vet goed gespeeld!! :okdan: enne, ik moest direct denken aan Jake Slazenger (alter ego van Mike Paradinas).. humorrrrr!

Diego

Gemaakt op PC met cubase. De orgels en piano's zijn nord electro 73. De funky bass is een virus. De gitaar is in dit nummer een fender stratocaster gespeeld door een POD. De drums zijn gesamplede drums in cubase. Eu... ik denk dat dat het zo wat was.

Back