Yawgmoth Moderator Staff member Lid sinds 4 januari 2002 Berichten 6.349 Locatie Grou 27 oktober 2002 #1 Wil in de sequencer van de RM1X slides programeren, zoals dat op de 303 kan. Heeft iemand hier ervaring mee? Greetz, Yawgmoth
Wil in de sequencer van de RM1X slides programeren, zoals dat op de 303 kan. Heeft iemand hier ervaring mee? Greetz, Yawgmoth
olafmol [EXPANSIONS] Lid sinds 23 juli 2001 Berichten 8.796 Locatie Utrecht 27 oktober 2002 #2 portamento en mono aanzetten op je sound...een step sequence inspelen..en dan als een gek met de groove-grid lopen pielen in realtime
portamento en mono aanzetten op je sound...een step sequence inspelen..en dan als een gek met de groove-grid lopen pielen in realtime
Ferric Housekabouter Lid sinds 25 mei 2002 Berichten 689 Locatie Den Haag, mèn dorrup! 27 oktober 2002 #3 Ik heb ook nog steeds problemen met het programmeren ervan. Dus de tip leek me handig. Maar eh... mono aanzetten op je sound? Leg uit aub..
Ik heb ook nog steeds problemen met het programmeren ervan. Dus de tip leek me handig. Maar eh... mono aanzetten op je sound? Leg uit aub..
Yawgmoth Moderator Staff member Lid sinds 4 januari 2002 Berichten 6.349 Locatie Grou 27 oktober 2002 #4 ok, dus ik was op de goede weg . THX
olafmol [EXPANSIONS] Lid sinds 23 juli 2001 Berichten 8.796 Locatie Utrecht 27 oktober 2002 #5 als je geen mono aanzet krijg je ook geen slides...aangezien de note-on's mekaar moeten overlappen...
als je geen mono aanzet krijg je ook geen slides...aangezien de note-on's mekaar moeten overlappen...