Brokenbeats Previewwwwwww

Ben niet echt thuis in het wereldje maar vindt het eerlijk gezegd nogal houterig. Ik kan er mijn kont in ieder geval niet op schudden.

Origineel geplaatst door omiel
Ben niet echt thuis in het wereldje maar vindt het eerlijk gezegd nogal houterig. Ik kan er mijn kont in ieder geval niet op schudden.

schud je zo ie zo al wel eens je kont ?
maareh dat kan....ik kan dr wel op dansen :)

heb er ff snel doorheen zitten skippen aangezien ik je eerdere versie ook al eens had gehoord..

valt me op dat die hi-hat nog steeds non stop in t zelfde ritme door de hele track doorgaat ..

jammer.. stop m dan op zn minst wat vaker, en gooi m er later weer in .. t klnkt idd te houterig..

maar goed, tis jouw muziek, succes ermee verder :biertje:

Origineel geplaatst door resonance
heb er ff snel doorheen zitten skippen aangezien ik je eerdere versie ook al eens had gehoord..

valt me op dat die hi-hat nog steeds non stop in t zelfde ritme door de hele track doorgaat ..

jammer.. stop m dan op zn minst wat vaker, en gooi m er later weer in .. t klnkt idd te houterig..

maar goed, tis jouw muziek, succes ermee verder :biertje:

volgens mij bedoel je die ciara remix...deze track hierboven is een andere track :P

ah dan heb je dus op beide tracks precies eender gedaan :smeris:

ik vindt je remixes (zoals ik al zei in je andere topic dan) best geslaagd.. alleen omdat je er dan non stop zo'n hi-hat ingooit op een erg eentonige manier klinkt t nogal ''snel snel klaar''.. en dat vindt ik persoonlijk erg jammer :)

hey.. valt me op dat er 2 topics van jou bovenaan staan.. misschien heb ik wel per ongeluk naar je verkeerde track geluisterd, of in de verkeerde topic gepost.. tis maar hoe je t bekijkt :o:

kan nu niet meer luisteren.. zal morgen nog eens luisteren ..

in ieder geval heb je aan die ciara mix verder weinig veranderd dan :)

Origineel geplaatst door resonance
ah dan heb je dus op beide tracks precies eender gedaan :smeris:

ik vindt je remixes (zoals ik al zei in je andere topic dan) best geslaagd.. alleen omdat je er dan non stop zo'n hi-hat ingooit op een erg eentonige manier klinkt t nogal ''snel snel klaar''.. en dat vindt ik persoonlijk erg jammer :)

In die ciara remix (ander topic) zitten overigens wel hi hat wijzigingen en ben dr een volle week elke avond mee bezig geweest dus echt snel klaar was het niet. misschien als je in plaats van dr doorheen skipt hem van begin tot eind luistert dat je dat hoort *D

beats zijn goed
melodiete ook (misschien wat meer mee spelen.. effecten? variatie?)
baslijn kan wel wat beter

(just my opinion)

verders... :okdan:

Ik vind dit wel lekker hoor. Moet nog wel wat uitgebreid worden enzo, maar ik hoor hier wel een lekkere track in. :)

toffe elementen voor een track idd:)

wat ik hier vooral nog mis is een hele hoop variatie op die drums:)

Re: Brokenbeats Previewwwwwww

Origineel geplaatst door C-Code
En dit is dan een beat waar ik deze week aan begonnen ben:

http://www.hoodlumbreaks.com/audio/0712beat.mp3

Nog maar een basis opzetje...maar eindresultaat word ook gepost :)

Vind het allemaal erg eentonig en plat klinken, er moet meer afwisseling in, bredere mix en vooral Fx en lekkere freaky edits.

Het grooved gewoon niet.

ik vind dit als ik eerlijk ben, klinken als iets wat ik hoor als ik op de demo knop van een intertoys keyboard druk

Sowwie ;)

Re: Re: Brokenbeats Previewwwwwww

Re: Re: Brokenbeats Previewwwwwww

Origineel geplaatst door Carnivore

ik vind dit als ik eerlijk ben, klinken als iets wat ik hoor als ik op de demo knop van een intertoys keyboard druk

Sowwie ;)

reageer dan niet ..... die takkeherrie die jij maakt kun je niet eens muziek noemen....die rotzooi die jij op je website hebt staan kun je maken met een drilboor die je bij de bo-rent hebt geleend :duivels:

Re: Re: Re: Brokenbeats Previewwwwwww

reageer dan niet ..... die takkeherrie die jij maakt kun je niet eens muziek noemen....die rotzooi die jij op je website hebt staan kun je maken met een drilboor die je bij de bo-rent hebt geleend :duivels:

Túúrlijk wel, jij post je snippets hier, dus wil je comments van anderen op je werk, als je dan vervolgens niet tegen kritiek en een gezonde dosis sarcasme kan; dat is dan jouw probleem....

Dan moet je je snippers binnen de muren van je studio houden ;)

:doei:

reageer dan niet ..... :duivels:

je vraagt om een menig ;) maar doe dat niet waneer je geen kritiek kan hebben. :smeris:

het klinkt best leuk maar verders niet...
De drumloop klinkt te 1 tonig en kwa sound gewoon niet dik genoeg.
Het is niet heel slecht dus, potentie is er wel, blijven reshapen en reshapen!
Oefening baart kunst.

Back