Brokenbeats Previewwwwwww

Ik ben wel redelijk thuis in brokenbeat en hoewel broken beat best wel eens "gesequenced" kan klinken vind ik dat deze toch wel wat meer shuffle kan gebruiken. En dan ook zeker meer variatie in de beats (breaks, omslagpunten, verandering in accenten, enz, enz) en een doper melodietje; meer karakter zeg maar.

succes

Re: Re: Re: Re: Brokenbeats Previewwwwwww

Re: Re: Re: Re: Brokenbeats Previewwwwwww

Origineel geplaatst door Carnivore
Túúrlijk wel, jij post je snippets hier, dus wil je comments van anderen op je werk, als je dan vervolgens niet tegen kritiek en een gezonde dosis sarcasme kan; dat is dan jouw probleem....

Dan moet je je snippers binnen de muren van je studio houden ;)

:doei:

Gast lul niet het gaat om de manier waarop je commentaar geeft, dr zijn hier zat mensen die nuttige tips geven, maar wat jij sarcasme noemt....noem ik gewoon dom....als je inhoudelijk niks te melden hebt reageer gewoon niet...reacties die gewoon domweg beledigend zijn kan ik niks mee...vandaar ook mijn reactie terug.

dit is gewoon een domme reactie:
ik vind dit als ik eerlijk ben, klinken als iets wat ik hoor als ik op de demo knop van een intertoys keyboard druk

denk dat de beat al wat meer zou leven als je een wat langre (galm)release op je snert doet.. misschien ontspannen hatje op de 8en.. gewoon beetje klooien met die beat. tis allemaal zo droog.

de bas is ook heel staccato. alles is stacc. dr moet wel iets doorflowen zeg maar.

Re: Re: Re: Re: Re: Brokenbeats Previewwwwwww

Re: Re: Re: Re: Re: Brokenbeats Previewwwwwww

Origineel geplaatst door C-Code
Gast lul niet het gaat om de manier waarop je commentaar geeft, dr zijn hier zat mensen die nuttige tips geven, maar wat jij sarcasme noemt....noem ik gewoon dom....als je inhoudelijk niks te melden hebt reageer gewoon niet...reacties die gewoon domweg beledigend zijn kan ik niks mee...vandaar ook mijn reactie terug.

dit is gewoon een domme reactie:
ik vind dit als ik eerlijk ben, klinken als iets wat ik hoor als ik op de demo knop van een intertoys keyboard druk

8o) Joh, maak je niet druk; jij gaat nog veel plezier beleven als je zover gaat komen dat A&R managers hun plasje over jouw shizzle moeten gaan doen...

Maare C-Code; veel succes verder, je beschikt over de juiste muzikanten mentaliteit!

Chapeau!

:slotje:

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Brokenbeats Previewwwwwww

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Brokenbeats Previewwwwwww

Origineel geplaatst door Carnivore
8o) Joh, maak je niet druk; jij gaat nog veel plezier beleven als je zover gaat komen dat A&R managers hun plasje over jouw shizzle moeten gaan doen...

Maare C-Code; veel succes verder, je beschikt over de juiste muzikanten mentaliteit!

Chapeau!

:slotje:

Ik zit niet in de gabber maat waar mensen plasjes over je werk doen. En als je me beter zou kennen zou je weten dat ik de juiste mentaliteit heb...namelijk van een doorzetter (en dat heeft me als dj al ver gebracht) ik kom op dit forum om reacties te krijgen waar ik iets mee kan en niet om afgezeken te worden door een derderangs hardcoreproducer die toevallig ook nog slappe hiphop beats maakt, ja je leest het goed ik kan ook afzeiken .....niet moeilijk en zo gedaan !

Voor de mensen die wel inhoudelijk gereageerd hebben, dank voor de tips en het beluisteren...ik ga dr verder aan sleutelen.

Laatst gewijzigd:
Back