[acidtechno] Knizzper

lekkere vage track ...:dj: van mij mag die kick wel iets harder stampen maar voor de rest top...

kick idd ietsje harder:)

hmm, voor de rest: niet helemaal mijn smaak, maar wel leuk gedaan:)
ben meer fan je echt vage werk of qua acid dingen meer iets als schiphol valley:)

vind er persoonlijk wel wat veel hoog inzitten trouwens (op deze speakers dan toch)

Het laag en mid is een grote brij. Sorry, maar hij luistert niet echt prettig.

Zelfde link, nieuwe afmix...

Heb naar het laag gekeken, de hats iets zachter gezet(maar nog steeds heerlijk scherp :P ); kick ietjes harder etc...

Istie zo beter??

J

Laatst gewijzigd:
sorry, maar het kllinkt nog steeds niet prettig. Het is nog steeds zompig met te scherpe hihats.

Mmm iets anders dan ik verwacht had..
De eerste 2.00 minuut loopt het allemaal een beetje stroef, dan komt er wat vaart in.
Kwa geluidsafstelling zal ik beter kijken naar de kick en de baslijn, zitten elkaar nu ergens te wringen, misschien en tweede kick erbij voor de pok en uit de eerste kick het mid wat zachter zodat hij beter samen kan smelten met de baslijn...en dan nog de synths wat lichaam geven, zijn nu wat dun.

Veel plezier verder met muziek maken!

grtz bRzzz

hahaha

:halleluja

Tnx voor de kritics brzzzzzzzz en omiel ; ik laat em ff rusten zodat mijn oren eerdaags weer een nieuwe frisse start kunnen maken met deze trek. Zie het anders maar als `loopey tussendoortje`aangezien deze trek niet echt diepgaand is en dat niet zal worden...

________

Laatst gewijzigd:
hmm, heb nog eens vergeleken, en moet eerlijk zeggen dat ik de eerste versie toch beter vond... (die trouwens, na ze een paar keer opnieuw te luisteren gisteren en vandaag, toch wat meer in de smaak blijkt te vallen dan de eerste keer :) )

qua mix lijkt het ook of deze nog niet helemaal lekker gecompressed is (nuja, misschien denken de experts er hier anders over, want in het algemeen hou ik al niet zo van compressie)

(btw, die kerel die op mine.be de hele tijd je tracks zit te promoten, dat ben ik :D )
(edit: je wist het ondertussen al blijkbaar:P )

Back