Origineel geplaatst door Bass
Tja alleen is de klank en expressie van die instrumenten een stuk gevarieerder![]()
Ik zou willen dat jouw posts dat eens waren....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tja alleen is de klank en expressie van die instrumenten een stuk gevarieerder![]()

Origineel geplaatst door mono-poly
Nou ik blijf er bij dat ik geen moer van deze verkooppraat geloof.
Als je een synth 3 uur gebruik in 20 jaar tijd verwissel je echt die batterijen niet hoor.
Ik vind t wel vreemd dat na 1000en nummers met een 909/303 veel mensen die sounds niet zat zijn...
In de 80s was het de Linndrum en DX7 en die hoor je ook bijna niet meer...
Ik bedoel er was een moment dat de Alpha Juno hoover zo vaak voorkwam en op een gegeven moment zwakte dat "gelukkig"ook af..
way fuking yes... ik heb het over de 'moderne' Bastiaan en Adrie introw tjoen nutuulk dan toch...Origineel geplaatst door bikkel
No fucking way.....gewoon een hele generatie gebrainwashed met 909 beats, rare pakken en een intellectueel niveau van likmevessie. Gabberhouse was geboren.

Maar niet voor die belachelijke prijzen van tegenwoordig ook al is dat hun marktwaarde..
Origineel geplaatst door sander
Gelukkig zit de driver cd erook bij, zie rechtsonder![]()
![]()
Origineel geplaatst door Kraan
Sander, je begrijpt er niets van. Dat is een tachograafschijf!

Origineel geplaatst door rvooh
investering voor de toekomst?

Origineel geplaatst door RedHat
ze zijn het waard als verzamelstuk, akkoord. sonisch gezien...goedkope alternatieven genoeg.
inspiratie factor mss... maar eerlijk gezegd, seq's proggen op zo'n machien is echt geen 'spontane' bezigheid vind ik.
En uit welke ervaring spreek jij?
Heb je dan jaren een 303, 808 of 909 gehad en geconcludeerd dat je met andere middelen hetzelfde kan bereiken?
of heb je gewoon es Rebirth geprobeerd en gezegd: "nou, klinkt best wel lekker"
het feit dat de vele kloonbouwers nog nooit een exacte kopie van de sequencer gemaakt hebben bewijst hun onwetendheid en onkunde..
Origineel geplaatst door matador
Je kunt je geld beter investeren in kunst dan in een 303. Ik heb me afgelopen vrijdag door een R&D medewerker die bij NEC in Kawasaki werkt (de Japanse stad, hij was niet op de motor) laten vertellen dat de NEC CPU die in iets gewijzigde vorm in de 303 zit (andere firmware meen ik) een maximale technische levensduur heeft van 35 jaar. Dat heeft met de aftakeling van de aluminium sporen in het silicium te maken. Dus 1982+35=2017. We kunnen dus nog 10 jaar van onze 303's genieten (of om de kritieken lachen dat 'ie veel te duur is).

Origineel geplaatst door resonance
krijg ff geen hoogte meer van je rvooh.. in andere topic waar ik een slechte clone afkraak, kraak jij mij af omdat jij mn standpunt niet begreep.. en dan ga je hier tegen de draad in als mensen zeggen dat er genoeg goedkope alternatieven zijn ..

dat jij het toen niet begreep had ik door
vorige keer zat jij mensen af te breken die software-clones gebruiken, je noemde het gemakzucht, en je publiek bedriegen..
nu zitten hier mensen de 303 af te breken, zonder echt te weten wat het allemaal inhoud.
is volgens mij een heel andere discussie.
En uit welke ervaring spreek jij?
Heb je dan jaren een 303, 808 of 909 gehad en geconcludeerd dat je met andere middelen hetzelfde kan bereiken?
of heb je gewoon es Rebirth geprobeerd en gezegd: "nou, klinkt best wel lekker"
het feit dat de vele kloonbouwers nog nooit een exacte kopie van de sequencer gemaakt hebben bewijst hun onwetendheid en onkunde.. tadao kikumoto (of hoe heet ie ook alweer) is een miskend genie..
voelt zich waarschijnlijk voor de rest van zn leven gefrustreerd omdat 99% van de mensen de filosofie achter zijn apparatuur niet begrijpt.
Origineel geplaatst door resonance
ik sprak precies t zelfde tegen als wat jij nu tegenspreekt.. namelijk dat the real thing niet te vervangen is door een software clone.. zonder dat je overtuigende resultaten zou behalen..
waarop jij zei: geen hond die t merkt..
NOT!
Origineel geplaatst door matador
Je kunt je geld beter investeren in kunst dan in een 303. Ik heb me afgelopen vrijdag door een R&D medewerker die bij NEC in Kawasaki werkt (de Japanse stad, hij was niet op de motor) laten vertellen dat de NEC CPU die in iets gewijzigde vorm in de 303 zit (andere firmware meen ik) een maximale technische levensduur heeft van 35 jaar. Dat heeft met de aftakeling van de aluminium sporen in het silicium te maken. Dus 1982+35=2017. We kunnen dus nog 10 jaar van onze 303's genieten (of om de kritieken lachen dat 'ie veel te duur is).