Line6 [gitaar]effect aanbieding

Zoidsity

Go with the flow..
Misschien leuk voor sommigen?

linkje

Te regelen bij Uw Line6-dealer :D

Doe Uw voordeel hiermee, zou ik zeggen.

Attachments

• naamloos.jpg
    naamloos.jpg
    29,5 KB · Bekeken: 97
of even doorsparen voor een line6 toneport? Ook primo audio-interface, bij de weg!

ik vind al die effecten van line 6 wel fijn, eerlijkgezegd !

de toneport werkt erg goed ook, en je hebt gelijk een arsenaal aan effecten... eigenlijk is dat dan een voordeliger koop (als je er tenminste een computer bij wilt betrekken)

Line6 heeft erg leuk spul. jammer dat je een module krijg ipv een pedaal....moet je er toch weer een docking bij kopen...

Ik wil nog wel eens zo'n rotomachine proberen...

Origineel geplaatst door Septic
Line6 heeft erg leuk spul. jammer dat je een module krijg ipv een pedaal....moet je er toch weer een docking bij kopen...

Ik wil nog wel eens zo'n rotomachine proberen...

schijnen erg goed te zijn... Geloof dat Steve Rothery van Marillion hem gebruikt.

Porcupine Tree zweert al sinds jaar en dag bij line6 en zie tegenwoordig steeds meer gitaristen met een Pod rondlopen ipv met een combo ampje ofzo... Ff bij feedback geprobeert en klinkt best goed.

Hey bedankt voor de tip :okdan:

op thomann kan ik trouwens geen losse docks vinden voor zo'n module ..
ook weet ik nog niet of thomann ook aan deze aktie mee doet..
heb music-store nog niet gechecked aangezien die site erg traag is en na horen zeggen niet goed funktioneerd..

weet iemand toevallig een shop in NL die aan deze aktie mee doet en ook losse docks verkoopt?
en wat zo'n dock moet kosten?

- EDIT -

ondertussen is eindelijk de music store pagina geladen..

dock kost daar 67 euro.. dus 1 pedaal kopen + gratis module krijgen (twv van zo'n 40/50 euro) nog bjina 70 euro bij betalen .. toch in totaal weer 200 euro bij elkaar dan.. valt de aktie toch nog redelijk duur uit .. kennelijk is zo'n dock dus een stuk duurder als zo'n module zelf.. elke keer module omwisselen lijkt me ook niks..

maar goed, neemt niet weg dat t een leuke aktie is vooral als je van plan was er 2 te kopen..

Origineel geplaatst door resonance
weet iemand toevallig een shop in NL die aan deze aktie mee doet en ook losse docks verkoopt?

toevallig kwam ik net op de feedback site en daar zie ik t het geposte plaatje van de topic starter :)

Edit -

die docking bays kosten bij feedback bijna de helft goedkoper als music store

Edit - 2

dit is toch wel erg raar..

http://www.feedback.nl/?id=55&b=TMP_1068041670 <-- 67 euro

http://www.feedback.nl/?id=55&b=TMP_1066743602 < -- 35 euro ..

als ik op line6 zoek op feedback staat t er 2 keer .. voor hele andere prijzen

Edit - 3

dat plaatje klopt dus gewoon niet op de site.. t gaat om modules dus, die van 35 euro ..
lekker lomp een docking plaatje bij geplakt

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door elektrovolt
let op: er zijn docks voor mono EN stereo effecten !

stereo docks nog niet gezien.. wel van die pedaaltjes uit die aktie die stereo ins/outs hebben..
idd wel ff handig om te weten.. mits je een stereo module koopt.. zijn die stereo docks duurder?

- EDIT -

op musicstore een stereo dock gevonden.. zijn dus idd weer duurder .. 81 euro zelfs =(
wil je dus echt 2 pedalen uit deze aktie halen zul je toch nog flink moeten bijleggen..

ik denk dat ik t maar voor gezien houd.. genoeg andere leuke pedalen voor die prijzen vooral op de 2e hands markt

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door resonance
stereo docks nog niet gezien.. wel van die pedaaltjes uit die aktie die stereo ins/outs hebben..
idd wel ff handig om te weten.. mits je een stereo module koopt.. zijn die stereo docks duurder?

- EDIT -

op musicstore een stereo dock gevonden.. zijn dus idd weer duurder .. 81 euro zelfs =(
wil je dus echt 2 pedalen uit deze aktie halen zul je toch nog flink moeten bijleggen..

ik denk dat ik t maar voor gezien houd.. genoeg andere leuke pedalen voor die prijzen vooral op de 2e hands markt

Lol 81 euro, de volledig stereo Verbzilla (heb ik er 2 van en zijn aan te bevelen voor mensen die van infinite reverb ala Brian Eno houden, heel gaaf) kost maar een beetje meer hehe..En dan hoef je geen kassabonnen en streepjescodes naar ze op te sturen.

Laat maar zitten idd...

Back