Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door MusiQmaN
mhh.. ok.. het is voor opnames, live wil ik via bijv. abelton, loops mee laten afspelen, die de spds niet aankan qua grootte..dan wil ik de audigy (of zoort gelijke) aansluitne op de digtial mixer.
wat kan ik doen om de laptop te updaten, zodat ie xp draaid en dit soort kaarten kan acpeteren
het gaat dus niet om zomaar ff geluid uit dj setjes, maar als opname proccesor voor demos/loops en als driver om loops te laten weergeven (en opnames natuurlijk)
de prijs is trouwens 40 eruo.
Origineel geplaatst door m.u.f.f
nieuwe kopen, als 1 die minimaal 1 ghz processor heeft en 512 mb intern geheugen. Je huidige laptop valt niet genoeg te updaten, is te gedateert, bespaar je de moeite,tijd, geld en telleurstelling.
zelf heb ik thuis een laptop met 192 mb ram, 400 mhz processor, die draait reason maar heel erg karig, buffers etc etc laag zetten, maar goed daar is hij ook niet echt voorbedoelt.
check even van alle software pakketten/geluidskaarten de minimale specs en je weet wat je nodig hebt.
dan houdt het een beetje op hevoor 200 euro heb je al een 2e hands laptop die voldoet aan de benodigde specs.
Origineel geplaatst door MusiQmaN
daar zat ik idd ook al naar te kijken, maar p3 met minc. 1ghz en 512mb zitten allemaal rond de 300 euries
trouwens xp heeft het volgende nodig:
Pc met een 300 MHz-processor of hoger; 233 MHz minimaal benodigd; * Intel Pentium/Celeron-familie, AMD K6/Athlon/Duron-familie of compatibele processor aanbevolen.
128 MB RAM-geheugen of hoger aanbevolen (64 MB minimaal ondersteund, mogelijk beperkte prestaties en minder functies).
1,5 GB vrije schijfruimte*.
Super VGA-monitor en -beeldschermadapter met een resolutie van 800 x 600 of hoger.
Cd-rom-station of DVD-station.
Toetsenbord en Microsoft Mouse of compatibel aanwijsapparaat.

perfect voor audio opname, ja, maar nogmaals , de kaart is niet bedoelt voor dit soort dingen, het is meer een game kaart.
ja compaq is niet de beste kwaliteit, pretendeert een a merk te zijn, maar dat valt vies tegen.
Als je dan toch 2e hands gaat kopen, kijk iig naar ibm dan kan je iig wat meer vertrouwen op kwaliteit dan andere merken.
andere merken beter dan compaq? k kijk nu naar min. 500mhz, 512mb ram, x aantal bs hd, intel 3, mobile of celeron, en als t ff kan dvd of cd rw...