Hotel California: doorgezaagd.

pjeut

Ouwe rot
Ik heb al 'ns eerder iets van de muzikloog Gert Tillekens uit Groningen geplaatst. Zijn meest recente bijdrage wil ik jullie ook niet onthouden.
Ik weet dat deze kost niet helemaal bij het doel van dit forum past, maar aan de andere kans weet ik dat er liefhebbers zijn die dit wel kunnen waarderen.

Ga naar het linkje ,lees het door en geef je mening. Op zich is het natuurlijk al interessant dat iemand iets van driehonderd regels kan schrijven over de muzikale opbouw van een nummer dat eigenlijk deel uitmaakt van het collectieve bewustzijn.

Let ook even op het verschil tussen natuurlijke mineur en relatieve mineur. Als iemand daar meer van wil weten, laat het even weten.

Groeten,
Pjeut.

Interessant artikel, ik ga de rest van zijn publicaties op de website ook maar eens lezen in mijn kerstvakantie. Bedankt! :okdan:

Dit was alles.............

Dit was alles.............

...naar aanleiding van een SF-thread over de Rolling Stones hit "Sympathy for the devil". Als je toch tijd hebt, moet je die ook maar 'ns zoeken en lezen.

Succes.

Deze.............

Deze.............

Dus

Hey bedankt!

Afgelopen maandag nog tijdens gitaarles Hotel California uit lopen zoeken (Hey, wat doet die E daar? die zit niet in Bm :D )

Dit verhaaltje ga ik vanavond eens rustig lezen...

Jamie.

Graag...

Graag...

...gedaan

Origineel geplaatst door demian
...bedankt!

Re: Nu nog ...

Re: Nu nog ...

Origineel geplaatst door Yoonchi
... een dergelijk verhaal over "Smells like Teen spirit". :D
Alvast een voorproefje van "Teen spirit"

:doei:
Yoonchi

Die flikkers spelen gewoon haast vals.

eeh...eeh...EEH...EEEEEHHHH !!!

eeh...eeh...EEH...EEEEEHHHH !!!

Origineel geplaatst door Exzit
Is muziek nog wel leuk en van te genieten als het op zo'n manier ontleed wordt?

JAAA !!!!!!!!!!!!!

Back