Mono synt contest

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Nord Modular ook toegestaan?

Ik geloof dat er ergens gezegd is dat modulars niet mee moschten doen. Hoewel ik me als ik jou was er niet door tegen zou laten houden, zeker als je het er gewoon bij vermeld. Je moet um natuurlijk wel monofoon gebruiken.
Wat je ook zou kunnen is net zoals naton, die gebruikt als ik me niet vergis een vaste reaktor-preset (heet dat zo?) dat zou je ook kunnen doen.

nee hoor, ik maak gebruik van de vintage synths die bij Reaktor zitten. Het zijn zeer exacte replica's. dus ik gebruik zeker geen presets.

zo heb ik hier een korte 'demo' van de MS 20, de soft synth versie dan .

Het moet een IDM versie worden van het nr. my sweet lord van G. Harrison. maar het is een kort fragment, en is nog in ontwikkelingsfase.

dus geen effecten, geen presets, alleen de pure klanken.

http://members.lycos.nl/naton/mysweetlord1.mp3

Misschien drukte ik me wat ongelukkig uit dan. ik bedoelde niet zo zeer presets, als wel die replica's waar je het nu over hebt :D
sorry voor de verwarring!

Laatst gewijzigd:
Zo eindelijk alles weer een beetje op rails gezet na m'n vakantie. Hopelijk kan ik weer lekker forummen op DSF. Gelijk weer een paar nieuwe monosynth tracks. Klinken erg lekker. :halleluja

Helaas heb ik zelf nog even geen tijd over om weer een monotrack te maken. Anders was het vast Jingle Bells geworden ;)

zo, die van lofi klinken ook heerlijk... ik ben gister ook maar eens begonnen, na aanleiding van de pulse demo van shivah, die was zo vet dat ik dacht, DAT WIL IK OOK !!! Dus de pulse maar aangezet en aan het samplen gegaan.. resultaat is binnenkort hier te beluisteren. :)

Hmm, heb er eigenlijk wel trek in, aangezien m'n bubble bobble ding vet mislukt was. Moet dan wel tijd tussen het werk en feestvieren vinden... Jaja, 2 vakanties, kerst, oudjaar... Das echt hectisch hoor 8)

Moet er even over denken of ik weer m'n pulsje ga terroriseren of dat ik m'n andere schatjes ook eens wat geluid gun :W
Hoe dan ook, een track zal er komen! :biertje:

Een echte synthfreak werkt al z'n vrije tijd door aan z'n oeuvre:maffia: op water en brood!:fuckoff:
> 6 trak : yep, 'k ben altijd bezig, met vele mono synth dingen tegelijkertijd:doei:

..OK hier is dan een 'sneak preview' van een nieuw MonoSynth stukje,

maar het is nog in PRIMITIEVE staat , en vergt nog veel werk.
Dit nummer is honderd procent gemaakt met de : . Minimood! [oftewel de Reaktor Minimoog]:
WYHWYG [what you hear is what you get!!] er zit wel een reverbje op een spoor.

***| luister naar me! |***

Klinkt goed hoor... Misschien moet ik dan toch echt weer effe een monotrackie proberen met m'n Pulse :)

Back