Mono synt contest

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
fragment uit Monosynth3 << here >> want er zal muziek klinken...

Deze muziek is echt bizar! Muzikaal En MEGAfreaky! Naar mijn mening kun je dit zo op Warprecords uitbrengen!

Echt waar, petje af!

Welke monosynth heb je gebruikt?

Duckseason

Duckseason

Okay, ik zie gewoon een eend voor me neus die heel relaxed rondkijkt. Tikkie arrogant zelfs... :D
Een kleine dertig seconden Moog Prodigy om dit draadje weer een tikkie leven in te blazen.

Uiteraard zoals de Grootste Der Muffins het wil hebben... Droog zonder effecten :D

Click on me you Ducklover!

ha, weer es een nieuwe monosynth van the Great... ff luisteren..... erm..... yeaaaaah, maar wat is tie kort....

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
ha, weer es een nieuwe monosynth van the Great... ff luisteren..... erm..... yeaaaaah, maar wat is tie kort....

Heheh, ik zal jou een geheimpje vertellen Naton. Niemand van dit forum weet dat dit nummertje kort is omdat ik die eend heb doodgeschoten... Ik had honger :D
Arrogante eend is nu op!

Enne... wie riep dat ik gek was :duivels:

Mono synth contest

Mono synth contest

Hierbij een track van mijn kant, getiteld Monotony. Het is gespeeld op mijn Roland SH101 synth en opgenomen op de Boss BR8 digitale recorder.8D

Re: Mono synth contest

Re: Mono synth contest

Origineel geplaatst door phochos
Hierbij een track van mijn kant, getiteld Monotony. Het is gespeeld op mijn Roland SH101 synth en opgenomen op de Boss BR8 digitale recorder.8D

Damn, spannend spel. kwam tot aan de laatste leven voor ik zowaar uit de lucht geschoten werd... Coole track ;)

Ehmm Hallo

Ehmm Hallo

Ik heb van het weekend mijn nieuwe bassynthesizer ontvangen de MB-33 van MAM.
Ja, toch maar die aanbieding gepakt van Feedback.
Even iets in elkaar geflanst van 1 minuut.
Geen effecten alleen wat panning.
Het begin is het geluid wat je krijgt bij het aan zetten.

http://home.planet.nl/~spee0153/monosynth.mp3

MB33 Drums

MB33 Drums

Ja erugh.. he.....
Heb jij wel eens geprobeerd op een MB33 basssynthesizer, drums, laat staan een hihatt eruit te krijgen?
Verder dan een mislukte bassdrum en een jaren zeventig electronische poing snare kwam ik niet.
Maar ja ik heb hem nog maar 24 uur in bezit. Wie weet wat de toekomst brengt.
Van synthesizers nog niet zoveel kaas gegeten, die MB33 vreet alleen midinoten verder niets, geen midiaansturingen of zo.
Ik mag volledig zelluf draaien.

Last edited by a moderator:
Re: Ehmm Hallo

Re: Ehmm Hallo

Origineel geplaatst door Exzit
Ik heb van het weekend mijn nieuwe bassynthesizer ontvangen de MB-33 van MAM.
Ja, toch maar die aanbieding gepakt van Feedback.
Even iets in elkaar geflanst van 1 minuut.
Geen effecten alleen wat panning.
Het begin is het geluid wat je krijgt bij het aan zetten.

http://home.planet.nl/~spee0153/monosynth.mp3

Leuk gedaan! Klinkt vrolijk.

Me mate on the Pulse...

Me mate on the Pulse...

Heej mensen. Ik heb deze draad gevolgt en ik vond het zo leuk, dat ik voorgesteld heb aan mijn makker om hetzelfde te doen en dan elkander het resultaat te laten horen.
Welnu, ik heb nog niks gedaan omdat ik mijn studiootje opnieuw aan het inrichten ben, maar mijn kameraad, Jelle, is al bezig geweest mijn zijn Waldorf Pulse. Het is een eerste WIPje, dus niet te hard oordelen, maar ik vind 'm wel leuk. Als een soort van excuusposting omdat ik nog niks heb gedaan 8o)

Electro Pulse

Back