Mono synt contest

Dit is een goede track. Trefzekere geluiden, veel zorg aan besteed [hoop ik LOL]. Ook goed gemixt. Alleen het eind ben ik niet zo tevreden over.. beetje voorspelbaar.

Ik ga toch voor een mono synth compilatie album, van medewerkers aan deze thread. Met wat promotie zou die best wel verkocht kunnen worden. Ik stel in ieder geval wel een stukje ter beschikking. En ik wil ook wel een CD cover maken etc.

Een compilatiecd zou inderdaad vet lachen zijn. Wordt wel amper een dubbelaar, maar dat mag de pret niet drukken.

Tja, over dat einde, een beetje een lullig nummertje met een beetje een lullig einde, een fade-out was net iets te, ik kon eigenlijk niet veel anders passends verzinnen. Ik zat nog met wat filtersweeps te rommelen, maar dat past ook niet echt.

Ik wacht trouwens in spanning af welke andere tracks hier nog gaan verschijnen.

Origineel geplaatst door n0_key
Een compilatiecd zou inderdaad vet lachen zijn. Wordt wel amper een dubbelaar, maar dat mag de pret niet drukken.

zijn toch al behoorlijk wat nummers gepost of heb ik dat mis?

Precies, daarom ook de referentie aan de dubbelaar in de zin van, 2 cd's in 1 hoesje 8o)

Het ligt eraan wie z'n track ter beschikking wil stellen. Alle nr's die in deze thread gepost zijn beslaan wel 2 CD's denk ik.

Alleen ik vraag me af hoe wel alle tracks bij elkaar krijgen. Probleem is dat ik meer verstand heb van muziek maken dan muziek uitbrengen. Meestal als je zulke dingen professioneel gaat doen wordt het toch een [financiele] mislukking. Gewoon maar voor de lol dus? Maakt mij niet veel uit. Tegenwoordig kun je gelukkig ook dingen semi professioneel doen met een professionele uitstraling:)

Leuk nog meer geluiden zelf maken!!

Als ik ruis zaggtanden en blokgolfen gebruik, aangestuurd door een seqeuncer, kan ik dan meedoen. t Gaat er toch om wat je allemaal kan maken met je synth. Mag ik ook drie osc per geluid gebruiken. Ik maak mn muziek met een softsynth: Dreamstation. Hier is alvast een drumloopje met bas. Gemaakt met ruis en sinusen, bas is een zzaagtand. Verder gaan??

gewoon verder gaan! kan je er ook harmonien uit ontlokken ?? ..eventueel dan..:{

'k heb ook een nr. gemaakt met slechts een lullig klein schakelingetje. en d'r zat geeneens een ruis generator in [toch heb ik er ruis uitgetrokken .. ermm]:D

zo dit vindt ik echt zwaar bizar, het arrangement vindt ik niet zo bizonder maar de geluiden, en vooral combi daar mee, de mix en de hele sfeer is zwaar ok.

maak dit af dit is namelijk erg leuk!

ja.. oh.. iemand heeft toch geluisterd.
Ik wilde hem net weghalen, omdat ik eigenlijk geen onaffe muziek meer wil posten.
Maar zeer bedankt voor het luisteren EDP, en ik ga hem zeker afmaken.:biertje:

Niet afhalen Naton. Ik moet effies beter worden, dan ga ik luisteren. Op het moment word ik nogal agressief op alles waar maar geluid uitkomt. Koppijn die m'n harses bijna uit elkaar laat spatten! to be continued...

Zo Naton, ik ben jaloers! erg cool inderdaad!! Hier kan je wat mee... ik zou dit naar de VPRO sturen om ergens onder te gooien... of iets ... maar dit is een goeie intro voor een film!

-

even een edit, ik luister hem voor de 4e keer nu achterelkaar... echt zoooooooo lekker!! Lang geleden dat dergelijk sfeertje bij me is opgeroepen. hééérlijk gewoon...:halleluja

:D De koppijn blijft, maar toch maar geluisterd nu. Erg cool en relaxed als je het mij vraagt.

Het begin is nog erg druk, met volle resonante hoge tonen. Gaat veel tijd kosten.. 'k ga er zo zacht mogelijk aan schaven, zodat het zo natuurlijk en begrijpelijk mogelijk wordt.
Ik zelf ook trouwens ook vaak hoofdpijn. Veel bier drinken, zo vaak mogelijk, helpt.:) :biertje:ahem.(Niet lezen onder de 18)

>6trak: Leuke avatar!:D 6trak aka chewbacca?:) :D 8o)

Back